METRO Cash & Carry lansează “România – Ghid de Călătorie”, ce include sute de recomandari de cazare și restaurante din țară

Pentru a încuraja turismul românesc și astfel a veni în sprijinul celor care anul acesta au în plan programarea unei vacanțe în România, METRO Cash & Carry lansează în premieră o publicație originală, intitulată “România – Ghid de Călătorie”. Ghidul include sute de recomandari de cazare și restaurante din țară.

METRO

Aceasta este o publicație originală, ediția în limba română fiind disponibilă începând de astăzi, 14 iulie 2021, cea în engleză urmând a fi publicată până la finalul lunii, în primă fază în mediul digital, aducând în prim plan peste 200 de obiective turistice, împărțite conform regiunilor istorice: Muntenia, Oltenia, Moldova, Bucovina, Dobrogea, Maramureș, Crișana, Banat și Transilvania. Ghidul este disponibil în mod gratuit pe www.metro.ro.

Cele mai interesante obiective turistice din ghid, cunoscute sau mai puțin cunoscute, sunt susținute cu fotografii și descrieri succinte, potrivite pentru cine dorește să își formeze o impresie despre regiunile pe care le-ar putea vizita, oferind un punct de reper pentru planificarea călătoriilor viitoare.

Peste 250 de recomandări de cazare și restaurante

De asemenea, “România: Ghid de călătorie” include și peste 250 de recomandări de cazare și restaurante, dintre cele mai reprezentative pentru fiecare regiune, indiferent de buget. Toate recomandările sunt, de fapt, cele mai bune oportunități pentru turiștii care vizitează zona și cel mai important, toți sunt clienți METRO Cash & Carry. În acest fel, susținem cu mândrie motto-ul companiei „Succesul tău este Afacerea noastră”, promovând clienții METRO pentru a crea trafic în locațiile lor și a-i ajuta să își consolideze afacerea. În paginile acestui ghid turistic, curioșii vor descoperi și câteva sugestii de preparate specifice fiecăreia dintre regiunile majore ale țării, care pot fi regăsite în meniurile restaurantelor din zona respectivă.

“Acest proiect a luat naștere din dorința noastră de a rămâne solidari cu sectorul HoReCa, cel mai puternic afectat de perioada dificilă prin care am trecut cu toții. Scopul lui este să promovăm obiectivele turistice din țara noastră și să facem cunoscut potențialul turistic al României, atât la nivel intern, cât și internațional, încurajând orice iubitor de călătorii să descopere, înainte de toate, frumusețile României.

De la Cazanele Dunării și până în Nordul Bucovinei, de pe însoritele dealuri transilvane și până în Delta Dunării, călătorind prin România acompaniați de acest ghid, turiștii sigur vor reuși să exploreze nu doar obiectivele foarte cunoscute, ci și unele despre care mulți nu au auzit încă și sunt fericită că prin acest demers susținem clienții Metro ca să își consolideze afacerea,” a declarat Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România.

METRO Cash & Carry

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *