Expo_Shop

Metro a atins obiectivul de creștere a vânzărilor în primul trimestru din anul 2017/2018

Metro a realizat vânzări nete mai mari cu 0,8% în primul trimestru din anul financiar 2017/2018 față de aceeași perioadă a anului trecut și a atins obiectivul de creștere a vânzărilor propus. Metro România, unul dintre driverele de creștere ale grupului.

MetroPentru anul financiar 2017/2018, Metro se așteaptă la o creștere ușoară a totalului vânzărilor, contrar mediului economic competițional. Retailerul are ca obiectiv creșterea cu cel puțin 1,1% a vânzărilor, aceeași creștere ca în anul financiar 2016/2017.

În Europa de Est au avut loc rezultate pozitive ale vânzărilor de 6,4%, exceptând Rusia care a avut o scădere a vânzărilor nete de 8,9%. Aceste creșteri au fost datorate Turciei, României și Ucrainei, iar în moneda locală au avut loc creșteri de 5,8%.

IT & Mobile Days – super oferte la cele mai smart tehnologii

În ianuarie 2017, METRO GROUP a vândut și ultimele părţi sociale deținute în cadrul Real Hyper Magazine SRL, companie care opera 4 magazine în România, companiei Terazone Enterprises Limited.

Metro Cash & Carry

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Compania operează peste 750 de magazine de tip cash & carry și este reprezentată în 25 ţări. În anul financiar 2015/16 compania a înregistrat vânzări de aproximativ 30 de miliarde €.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Metro a atins obiectivul de creștere a vânzărilor în primul trimestru din anul 2017/2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: