Expo_Shop

Metro România a contribuit la creșterea vânzărilor grupului în prima jumătate a anului 2017/2018

Metro AG a înregistrat o uşoară creștere a vânzărilor nete în al doilea trimestrul al anului financiar 2017/2018 față de aceeași perioadă a anului trecut. Piața din România a fost una dintre piețele europene care a contribuit la creșterea vânzărilor grupului METRO din prima jumătate a anului.

metroAstfel, vânzările nete ale grupului german de retail, în al doilea trimestru, au crescut cu 2.0% față de aceeași perioadă a anului trecut. În prima jumătate a anului financiar 2017/2018 vânzările nete au crescut cu 1,3% față de aceeași aceeași perioadă a anului trecut.

În prima jumătate a anului financiar 2017/2018, sunt înregistrate creșteri de 6% ale vânzărilor nete din Europa de Est, România, Turcia și Ucraina având principala contribuție.

Metro Cash & Carry

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Compania operează peste 750 de magazine de tip cash & carry și este reprezentată în 25 ţări. În anul financiar 2015/16 compania a înregistrat vânzări de aprox. 30 miliarde €.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Metro România a contribuit la creșterea vânzărilor grupului în prima jumătate a anului 2017/2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: