METRO România sărbătorește 25 de ani de la deschiderea primului magazin în România

METRO România sărbătorește 25 de ani de la deschiderea primului magazin în România prin acțiuni dedicate angajaților, clienților și furnizorilor, acestea fiind desfășurate în campania „Povestea METRO ești TU. De 25 de ani”. Campania, mai presus de orice, este despre oameni. Un manifest de recunoștință și mulțumire dedicat angajaților, furnizorilor și clienților care au făcut povestea METRO să fie una despre succes, respect și parteneriate de lungă durată. 17 angajați, mai mult de 1.500 de clienți și peste 20 de parteneri sunt alături de companie de un sfert de secol.

METRO

Aniversarea este comunicată printr-o campanie amplă care include un mix de canale de comunicare integrate – interne și externe, atât online, cât și offline, aceasta propunându-și să activeze sentimentul de mândrie și apartenență la valorile METRO România a angajaților, clienților și furnizorilor care sunt alături de companie încă din 1996.

„Această aniversare este dedicată tuturor colegilor noștri din METRO, pentru că ne-au oferit oportunitatea de a lucra zilnic cu oameni implicați și talentați. Clienților noștri pentru faptul că ne-au acordat toată încrederea lor și partenerilor și furnizorilor noștri pentru expertiza cu care ne-au ajutat să satisfacem cele mai exigente cerințe și nevoi ale cumpărătorilor. Le mulțumim și le suntem recunoscători că au contribuit la construirea poveștii de succes a METRO România în acești 25 de ani,” a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

O serie de evenimente aniversare

Aniversarea de anul acesta a fost marcată și printr-o serie de evenimente de sărbătorire, precum evenimentul din 28 septembrie de la Opera Română București. Colegi din METRO dar și reprezentanții Consiliului de Administratie au participat la gala aniversară în care personajele principale au fost cei 17 angajați ai retailerului cu vechimea de 25 de ani în companie, care au fost onorați și aplaudați în acest cadru festiv pentru loialitatea și dedicarea cu care, zi de zi au contribuit la succesul clienților METRO.

Un alt eveniment cadou pentru întreaga echipă METRO va fi un cooking show intern, pe data de 30 septembrie, la care toți angajații METRO sunt invitați să gătească o rețetă, exclusiv cu produse METRO chef, alături de invitatul special – Chef Nico Lontras de la Casa Timiș. Cooking show-ul se desfășoară online, pe platforma Microsoft Teams iar bucătarul invitat va pregăti o rețetă specială de biban de mare la Gastronometro.

Cadouri aniversare sunt trimise către toți clienții METRO dar și către toți partenerii și furnizorii care sunt parte a poveștii de succes de 25 de ani în România.

„De-a lungul timpului, METRO și-a consolidat poziția de lider al pieței de wholesale (en-gros), oferind de 25 de ani performanță și inovație care au contribuit la dezvoltarea și modernizarea comertului din România cu soluții personalizate clienților, experiențe noi de cumpărături, o gamă extinsă de produse accesibile prin programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin”, sisteme performante de logistică și gestionare a mărfurilor dar și platforme de soluții digitale pentru afacerile HoReCa.

Prin perspectiva celor 25 de ani, ne-am propus să rămânem prima opțiune a clienților noștri profesioniști, pentru succesul continuu al afacerilor locale ale curajoșilor antreprenori independenți,” a adăugat Adrian Ariciu.

METRO România

METRO este liderul comerțului wholesale (en-gros) la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, compania are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate.

De asemenea, METRO susține competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin soluţii digitale şi contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerţului cu amănuntul şi al industriei ospitalitatii. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *