MOL Fresh Corner sărbătorește anul acesta cea de-a 10-a aniversare. Încă de la lansarea conceptului în 2015, obiectivul Grupului MOL a fost să ducă ospitalitatea în stațiile de servicii la un nou nivel și să ofere o experiență gastronomică foarte bună atât persoanelor aflate în tranzit, cât și clienților de proximitate. În acest deceniu, Fresh Corner a crescut și a devenit unul dintre cele mai importante lanțuri de retail din Europa, cu peste 1.300 de restaurante care deservesc clienții în prezent. Acest moment festiv are loc în anul în care compania împlinește 30 de ani de prezență pe piața locală și un an de la lansarea platformei de loialitate complet digitală, MOL Move.
„Fresh Corner nu este doar un exemplu de poveste de succes de dezvoltare a brandului din ultimii 10 ani, ci, de asemenea, este dovada schimbării de mentalitate prin care MOL se transformă dintr-un retailer tradițional de carburanți într-un furnizor de servicii care satisface nevoile de mobilitate ale consumatorilor și nevoile viitorului”, a spus Péter Ratatics, Executive Vice President for Consumer Services at MOL Group.
În 2024 au fost vândute 65 de milioane de cești de cafea și 43 de milioane de hotdogi
Doar în 2024, la nivelul întregii rețele MOL Fresh Corner au fost vândute 65 de milioane de cești de cafea și 43 de milioane de hotdogi. Asta înseamnă mai mult de două cești de cafea în fiecare secundă, iar dacă toți hotdogii ar fi aliniați ar putea încercui de aproximativ două ori granița României. Dintre cafele, 6,5 milioane au fost savurate în România, împreună cu mai bine de 3,7 milioane de hotdogi. Cele mai multe cafele au fost vândute de stația MOL Murfatlar, peste 140.000, la restaurantul care deține și recordul și pentru cei mai mulți hotdogi vânduți, peste 111.000.
„Călătoria noastră către gastronomia de calitate a început odată cu lansarea lanțului de cafenele Fresh Corner, care sărbătorește acum a 10-a aniversare. Suntem recunoscători că am ajuns atât de departe, deoarece fiecare pas înainte pe care l-am făcut în ultimii 30 de ani, care ne-a consolidat prezența pe piața locală, se datorează clienților, partenerilor și echipei noastre. Suntem recunoscători pentru loialitatea lor și ne bucurăm că în ultimul an am reușit să ne exprimăm și mai bine recunoștința, oferindu-le oferte personalizate prin intermediul aplicației MOL Move. Pe măsură ce avansăm către pragul de 1 milion de utilizatori MOL Move, vedem că sunt apreciate cu adevărat produsele Fresh Corner, iar acest lucru ne motivează să le îmbunătățim experiența în fiecare punct în care interacționăm”, a declarat Gábor Mozga, CEO al MOL România.
Momente cheie din istoria Fresh Corner
În urmă cu zece ani a fost deschis la Budapesta primul Fresh Corner, marcând un nou capitol în lumea restaurantelor on-the-go. Imediat după, a fost lansat primul Fresh Corner din afara țării, la Ploiești. În 2018, 500 de Fresh Corner primeau clienții aflați în mișcare în nouă țări diferite, iar cel de-al 1.000-lea restaurant a fost deschis în 2021.
Cererea pentru produsele Fresh Corner a crescut constant: în 2016, numărul de cești de cafea vândute prin intermediul rețelei a ajuns la 40 de milioane pe an. În Ungaria, vânzările de cafea au depășit pragul de 10 milioane în 2023, odată cu integrarea în portofoliu a specialităților de cafea de înaltă calitate pe bază de Arabica și Robusta. Și în România Fresh Corner a ajuns și mai aproape de consumatori odată cu lansarea propriului blend de cafea, când handbalista Crina Pintea a devenit imaginea brandului.
Numărul de hotdogi vânduți prin rețea a ajuns la 10 milioane în 2020, iar în 2024, hotdogii Fresh Corner – preparați cu faimoșii cârnați de porc Pick – au apărut în multe magazine alimentare din Ungaria.
Gama de hotdogi include o selecție de hotdogi disponibili permanent, completată de un sortiment sezonier limitat care se reîmprospătează la fiecare 4 luni. Aceste ediții limitate sunt inspirate din specificul fiecărui sezon și aduc arome noi și combinații curajoase din care rezultă produse inedite precum hotdogi cu leurdă, asiatici, cu bacon sau cu mozzarella și roșii uscate.
Cauze sociale susținute
Dincolo de a oferi produse fresh și de calitate, brandul Fresh Corner susține și cauze sociale. În 2024, MOL România și Fresh Corner au donat 100.000 de euro către asociația Dăruiește Viață pentru a susține cooperarea dintre Spitalul Marie Curie și spitalele de renume mondial, Prinses Máxima Centrum din Olanda și St Jude Children’s Research Hospital din SUA cu expertiză în tratarea cancerului pediatric.
„Companiile care le oferă clienților soluții de mobilitate au un rol esențial, însă oamenii nu au nevoie doar de carburanți, ci și de destinații în care se pot odihni, pot savura o cafea sau pot lua masa. Relația brandului MOL cu zona de gastronomie s-a născut și a evoluat din nevoia de a le oferi clienților o experiență bună la fiecare vizită, alături de produse savuroase.
Prin oferta noastră de retail și prin produsele pe care le servim, precum brandul private label de cafea calitate 100% Arabica braziliană și amestecuri Arabica-Robusta sau hotdogii savuroși, am devenit o parte integrată a călătoriilor. La 10 ani de la lansare, vedem că Fresh Corner a devenit un loc perfect pentru pauze de calitate și le suntem recunoscători clienților că ne-au integrat în rutina lor. Le mulțumim tuturor și că ne motivează să continuăm să inovăm cu aceeași energie și pasiune!”, a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail MOL România.
Surprize speciale pentru cea de-a 10-a aniversare
Clienții Fresh Corner se pot aștepta la surprize pe tot parcursul anului: oferte speciale, combo-uri atractive și campanii naționale cu premii.
Conform cu obiectivele trasate prin strategia Grupului MOL „SHAPE TOMORROW”, Fresh Corner își propune să aducă compania mai aproape de consumatori și să ofere servicii care răspund nevoilor reale. Fresh Corner va continua să își întărească poziția în preferințele clienților.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare




