MOL România lansează propriul blend de cafea, disponibil în toate stațiile MOL Fresh Corner

MOL România lansează un blend de cafea unic, prăjit și ambalat în prăjitoria dedicată, Roastar. Acesta este deja disponibil în toate stațiile MOL care comercializează cafeaua Fresh Corner. Cu acest prilej, MOL România anunță un parteneriat cu handbalista Crina Pintea, care este imaginea noului blend de cafea.  

mol

La fel ca în sport, unde rezultatele apar după foarte multă muncă, amestecul echilibrat pentru o cafea intensă a fost creat după un proces îndelungat de testare și perfecționare. Pentru mine, cafeaua este și o sursă de energie, dar și un prilej de relaxare. De aceea sunt onorată că am fost selecționată să susțin lansarea noii cafele Fresh Corner. Am primit cu bucurie propunerea de a reprezenta brandul, mai ales când am înțeles că în spatele fiecărei cești de cafea se află motivația de a le oferi clienților o experiență unică, așa cum încerc și eu să le ofer fanilor cu fiecare victorie la handbal,” spune Crina Pintea.

În fiecare secundă sunt savurate două cafele Fresh Corner în rețeaua de stații de servicii a Grupului MOL, iar acest brand este foarte apreciat de clienții noștri. Ne bucurăm că acum vom reuși să surprindem și mai bine preferințele lor, cu fiecare ceașcă. De asemenea, ne bucurăm să o avem în echipa noastră pe Crina, o sportivă de excepție, de care ne leagă valori comune, dincolo de pasiunea pentru cafea, precum perseverența, atenția la detalii și capacitatea de a genera cele mai frumoase rezultate în echipă,” spune Camelia Ene, Country Chairman & CEO, MOL România.

Noul blend Fresh Corner

Noul blend Fresh Corner a fost realizat cu grijă, sub atenta coordonare a baristei Anita Nagy-Bertók, Head of Coffee la Roastar. Rețeta a fost perfecționată printr-un proces intens de testare la care au participat peste 2.000 de clienți din 6 țări. Astfel, cafeaua Fresh Corner, disponibilă în toate stațiile MOL România atât în varianta de autoservire, cât și preparată de personalul stației, îmbină arome de cacao, nucă prăjită și ciocolată, oferind o experiență senzorială plăcută.

Blend-ul este prăjit și ambalat în prăjitoria dedicată, Roastar, din Ungaria. Aceasta a fost inaugurată în anul 2022 și este dotată cu cele mai moderne tehnologii și cu echipamente performante. Aici este depozitată și cafeaua verde, iar specialiștii se ocupă de tot procesul pregătirii acesteia, de la prăjirea boabelor de cafea, ambalarea produselor, controlul calității, până la pregătirea acestora pentru livrarea către stațiile de servicii MOL.

MOL România

MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 27 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 241 de stații de servicii la nivel național, două depozite de carburanți la Giurgiu și Tileagd și un terminal GPL la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de 258 de angajați proprii.

MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, care în prezent oferă și o variantă digitală prin aplicația MOL Go. În ultimii ani, compania a investit în dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru posesorii de vehicule electrice și în 41 dintre stații oferă 137 de puncte de încărcare MOL Plugee, care pot deservi simultan 96 de vehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților din care face parte și investește în programe de responsabilitate socială adresate educației, sportului, sănătății și mediului. În 2023 a lansat platforma de educație rutieră „Tu conduci! Familia are prioritate”, cu scopul de a atrage atenția asupra riscurilor din trafic și de a promova un comportament responsabil.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *