Narcis Horhoianu, Director de Marketing și membru în Comitetul Executiv, preia conducerea eCommerce Carrefour România

Numire strategică în Carrefour România: Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer Care, Research, PR și Pricing, și-a extins domeniul de activitate, preluând în toamna acestui an aria de e-commerce, anterior aflată în subordinea Gabrielei Stănică, Director IT, Digital & Data Officer.

Carrefour

Dorim să valorificăm capacitățile noastre de e-commerce pentru a crea o companie de Digital Retail, care plasează digitalul și datele în centrul tuturor operațiunilor sale și al modelului său de creare a valorii. Narcis are o înțelegere profundă a clienților noștri, motiv pentru care sunt convins că va putea să își valorifice abilitățile și experiența pentru a conduce proiectele noastre e-commerce – îi doresc mult succes în toate noile sale proiecte. Totodată, îi mulțumesc Gabrielei Stănică pentru dedicarea cu care a dezvoltat acest segment și îi doresc succes în viitoarele proiecte în cadrul companiei”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Gabriela Stănică preia un nou proiect

Gabriela Stănică își continuă evoluția în echipa Carrefour România în calitate de Director IT, Digital & Data Officer, urmând să preia un nou proiect, în curs de dezvoltare.

„Integrarea e-commerce în Marketing este o misiune cu multiple provocări, deoarece în prezent clienții noștri sunt mai conectați ca niciodată și se deplasează fluid între canale, de la offline la online și înapoi. Acest lucru ne oferă oportunități unice de a-i aborda personalizat, în moduri noi și inovatoare – intenționăm să dezvoltăm puternic segmentul e-commerce, pornind de la cunoașterea în profunzime a obiceiurilor lor de consum. Vrem ca, prin intermediul tehnologiei digitale, românii să beneficieze de o experiență mai simplă și mai bogată în cadrul ecosistemului unic al Carrefour: preluare în magazin prin e-commerce sau livrare la domiciliu, atât prin platforma proprie, carrefour.ro, cât și cu ajutorul partenerilor noștri strategici, Bringo și Glovo. Ne vom concentra pe inovație și digitalizare și vom continua să investim în zona de data, cu scopul de a ne înțelege cât mai bine consumatorii și de a le oferi cea mai bună experiență e-commerce de pe piața de retail din România”, a declarat Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Carrefour România.

Cu o experiență de peste 25 de ani în Brand, Marketing și Category Management, Narcis Horhoianu s-a alăturat Carrefour România în 2019 în calitate de Chief Marketing Officer, responsabil de toate activitățile de marketing ale Carrefour, coordonând comunicarea de brand și marketing, programul de loialitate Act for Good, comunicarea in-store, customer operations și customer experience, strategia de preț și implementarea acesteia în toate formatele. În tot acest timp, Narcis a lucrat la dezvoltarea unor programe care să îmbunătățească și să transforme experiența clienților într-una personalizată și atractivă.

Lansare Act for Good în aplicația Carrefour

Alături de echipa sa, Narcis a lansat un program de loialitate unic pe piața din România – Act for Good, integrat în aplicația Carrefour. În prezent, Act for Good numără 1.9 milioane de utilizatori activi, unind într-un hub digital beneficiile unui card de fidelitate, atașat cumpărăturilor, cu oferte speciale, acces la experiențe pentru clienți, dar mai ales, cu o componentă de a face bine comunității, printr-o simplă donare de puncte.

Acesta s-a implicat activ în proiecte integrate precum Cooperativele agricole, care furnizează fructe și legume proaspete sub brandul „Grădina Noastră”, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Poftim Brânza Românească, într-un mix de echipe din departamente diferite. Cooperativele reprezintă o colaborare cu producători locali pe segmentul produselor proaspete, prin care Carrefour susține micii și marii producători români și le oferă, în același timp, clienților o ofertă variată de produse sănătoase – locale, bio sau cu origini curate. Creștem România BIO susține fermierii care se convertesc la agricultura bio, iar Deschidem Vinul Românesc promovează vinurile românești.

Înainte de a veni la Carrefour, Narcis a ocupat diverse poziții cheie în companii precum P&G Balkans, unde a fost Director de Marketing; Vodafone România, unde a fost Director Consumers Postpaid Unit, sau Heineken România, în calitate de Director de Marketing și Membru al Consiliului de Administrație.

 Carrefour România

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat  pentru peste 17.000 de angajați.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act for Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *