Numărul tranzacțiilor online cu MasterCard și Maestro a crescut în 2011 cu 92%

Numărul tranzacţiilor online cu MasterCard şi Maestro la comercianţi români şi internaţionali a crescut, în 2011, cu 50%. Tendinţa de creştere este şi mai evidentă în cazul comerţului electronic intern (carduri emise în România, folosite la comercianţii online români), unde tranzacţiile au fost cu 92% mai numeroase.

Campaniile de promovare a plăţilor online cu cardul, derulate de MasterCard pe toată durata lui 2011, au generat rezultate peste aşteptări – creşteri de două sau chiar trei cifre atât ca volum, cât şi ca număr al tranzacţiilor la comercianţii parteneri. Campaniile au urmărit să creeze în rândul posesorilor de carduri MasterCard şi Maestro obişnuinţa de a plăti online, oferindu-le imbolduri prin premii şi reduceri.

Începând cu luna iunie a anului 2011, MasterCard a organizat cinci campanii de educare şi încurajare a comerţului online, împreună cu parteneri importanţi din mai multe domenii: telecom – Orange România şi Vodafone, transport – CFR Călători, site-urile de discount – BestDealz.ro, FunDeal.ro, GetaDeal.ro, Kuponiada.ro şi Vulping.ro, dar şi cu primul mall online din România – FashionUp.ro.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Promovare online » Numărul tranzacțiilor online cu MasterCard și Maestro a crescut în 2011 cu 92%
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: