O creștere mai lentă a comerțului online în 2013 față de 2012

logo-retail-fmcg.roVânzările online vor creşte la nivel global în 2013 cu 17,5%, la 963 miliarde de dolari, cumpărăturile cu telefonul mobil fiind canalul cu cea mai rapidă creștere, potrivit unui studiu efectuat de către compania Siemer & Associates. Cu toate acestea, raportul a remarcat faptul că vânzările online au crescut cu 20,6% anul trecut, indicând faptul că slăbiciunea generală din industria de retail la nivel mondial începe să se simtă şi în e-retail.

Vânzările online reprezintă aproximativ 6,5% din vânzările globale de retail, dar studiul arată că acest canal crește de patru ori mai repede decât decât orice alt canal de retail tradiţional.  Siemer & Associates estimează că la nivel mondial e-commerce-ul va creşte anual cu 14,7% până în 2016, tările cu cea mai mare dezvoltare a acestui canal fiind SUA, Marea Britanie şi Japonia.

Raportul a adaugat faptul ca e-commerce-ul va avea o pondere de 9,3% din totalul vânzărilor de retail până în 2016. De asemenea, cumpărăturile cu telefonul mobil se aşteaptă să fie canalul cu cea mai rapidă creștere din comerţul online, de la 20,9% din total retail online în 2012, la 56,2% din total retail online în 2016.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,910 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » O creștere mai lentă a comerțului online în 2013 față de 2012
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: