Sari la conținut
  • Prima pagină
  • Despre
  • About us
  • Publicitate B2B
  • B2B Advertising
  • Newsletter
  • Contact
Expo_Retail_2026
  • Retail
    • Retail national
    • Retail international
    • Retail traditional
    • Pet Food
  • FMCG
    • Producatori
    • Importatori
    • Distribuitori
    • Pet Food
  • E-commerce
  • PREMIUM
  • Evenimente
    • EXPO RETAIL
    • EXPO PET
  • Analize
    • Achizitii
    • Sinteza saptamanii
  • Oameni
  • EcoBioGreen
  • Servicii
    • Logistica
    • Retail Stock
    • Studii de piata
  • Food Service
  • English
    • News from Romania
Expo_Retail_2026
  • Retail
    • Retail national
    • Retail international
    • Retail traditional
    • Pet Food
  • FMCG
    • Producatori
    • Importatori
    • Distribuitori
    • Pet Food
  • E-commerce
  • PREMIUM
  • Evenimente
    • EXPO RETAIL
    • EXPO PET
  • Analize
    • Achizitii
    • Sinteza saptamanii
  • Oameni
  • EcoBioGreen
  • Servicii
    • Logistica
    • Retail Stock
    • Studii de piata
  • Food Service
  • English
    • News from Romania

OMV își modernizează rețeaua de retail în Europa Centrală și de Est printr-o nouă identitate de brand

  • de Andreea Tudor
  • 17 iunie 2024

OMV face un nou pas și duce mai departe transformarea sa. Noua identitate corporativă va fi reînnoită în următorii trei ani în șapte țări – România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia și Austria. Noul focus strategic este pe crearea unei lumi în care energia, mobilitatea și stilul de viață sustenabile devin o realitate pentru toată lumea.

omv

Noua identitate de brand

Identitatea de brand va fi complet reînnoită în toate mediile de comunicare B2B și B2C. Astfel, noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de stații de alimentare OMV care deservesc peste 650.000 de clienți în fiecare zi. Noua identitate va fi implementată și în rețeaua de stații electrice eMotion, aflată în expansiune rapidă. Aproximativ 1,5 milioane de carduri business vor fi actualizate în următorii 3 ani. Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identități de brand va începe cu website-ul Grupului OMV și va continua cu aplicația OMV MyStation, care deservește peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală și de Est.

„În retailul OMV, ne axăm pe sprijinirea mobilității. Iar obiectivul nostru este să continuăm să simplificăm și să dezvoltăm serviciile de mobilitate, anticipând nevoile viitoare și așteptările clienților, oferind o gamă de soluții inovatoare, sustenabile și digitale. Noua noastră identitate corporativă și sloganul „Forward for Good” subliniază strategia companiei noastre, misiunea noastră de transformare și atitudinea orientată spre viitor” – a declarat Daniel Ion, Membru al Consiliului de Administrație OMV Petrom Marketing SRL, responsabil cu activitatea de Retail.

Identitatea vizuală lansată în 1995 este acum adusă în actualitate printr-o strategie cuprinzătoare de brand. Elementul de bază al noului design este un simbol emblematic care reprezintă direcția OMV ca business integrat de produse chimice, combustibili și energie, ancorat în sustenabilitate și circularitate. Simbolul menține mândria unui brand cu o istorie consacrată, dar reprezintă acum în mod vizual mișcarea și progresul continuu al unui brand care deschide calea pentru ziua de mâine.  Culorile noii identități de marcă mențin referința clară la originile și istoria brandului OMV. Cu toate acestea, adaptarea paletei de culori de bază aduce accente mai puternice și oferă o fundație de brand modernă, orientată spre viitor și adaptată mediului digital de astăzi.

OMV

OMV reinventează elementele esențiale pentru o viață sustenabilă. Compania este într-un proces de tranziție pentru a deveni o companie integrată de produse chimice, combustibili și energie sustenabilă, cu accent pe soluții de economie circulară. Migrând treptat spre un model de business cu emisii scăzute de carbon, OMV își propune să atingă ținta Net Zero emisii până în 2050. Compania a obținut venituri de 39 de miliarde EUR în 2023, cu o forță de muncă diversă și talentată de aproximativ 20.600 de angajați în întreaga lume. Acțiunile OMV sunt tranzacționate la Bursa de Valori din Viena (OMV) și ca certificate de depozit americane (OMVKY) în SUA.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos
Etichete:brandidentitate de brandlogoOMV

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

B2BMeetings
Continut Premium doar pentru abonati

Login abonati Premium

  • Reseteaza parola
Alătură-te celor 5,973 cititori fideli!

Cum arată un newsletter?
Expo_Retail_2026
EXPO_DIY_2026
Expo_Retail_2025

Articole recente

  • nepi rockcastleMarek Noetzel va prelua funcția de CEO al NEPI Rockcastle începând cu aprilie 2026
    6 noiembrie 2025
  • Mars investește 5 milioane de dolari în cercetarea agricolă inovatoare pentru a proteja și perfecționa arahidele
    6 noiembrie 2025
  • pennySituația deschiderilor de magazine din retailul alimentar din România, în luna octombrie 2025
    6 noiembrie 2025
  • GP Plaza Hunedoara: investiție de peste 7 milioane de euro în noul centru comercial al municipiului
    5 noiembrie 2025
  • kauflandKaufland inaugurează un magazin în Mizil, județul Prahova
    5 noiembrie 2025
ElectroRetail
OeDeLi9
Depositphotos

retail-FMCG.ro este una dintre cele mai importante publicaţii B2B de pe nişa retail & FMCG şi cea mai citită revistă în mediul online din România.
Ne găsești și pe LinkedIn:

Citește și ElectroRetail.ro

eMAG anunță noi recorduri înainte de Black Friday
6 noiembrie 2025
ARMO: 5 recomandări pentru consumatori pentru a profita la maximum de Black Friday 2025
6 noiembrie 2025
DIGI lansează campania de Black Friday cu abonamente la preț redus cu 50% timp de un an
6 noiembrie 2025

Citește și BricoRetail.ro

Knauf Insulation inaugurează fabrica din Târnăveni, cea mai mare investiție a grupului în Europa Centrală și de Est
5 noiembrie 2025
Action deschide încă un magazin în România, la Hunedoara
5 noiembrie 2025
Somfy își consolidează echipa de conducere din Europa de Est prin numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director
5 noiembrie 2025

Copyright 2010- Retail-FMCG.ro. Termeni si conditii de utilizare a site-ului.
Administrează consimțământul
Folosim cookie-uri în website-ul nostru pentru a oferi o experiență cât mai plăcută vizitatorilor noștri.
Functional Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
  • Administrează opțiunile
  • Administrează serviciile
  • Administrează vânzătorii {vendor_count}
  • Citește mai multe despre aceste scopuri
Setări
  • {title}
  • {title}
  • {title}
FMCG

Abonează-te gratuit

la cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar, industria FMCG, eCommerce și servicii conexe.

Adaugă adresa de email

Nu mai arăta acest pop-up.