OMV Petrom și Auchan România au deschis 200 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom

OMV Petrom și Auchan Retail România au deschis 200 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom, jumătate din numărul total convenit de cei doi parteneri. Începând cu 2021, proiectul a fost accelerat, astfel încât finalizarea lui să poată avea loc cu un an mai devreme, în 2023. În acest an, vor mai fi inaugurate încă aproximativ 80 de magazine de proximitate în stațiile Petrom. 

MyAuchan

Integrarea magazinelor MyAuchan se face concomitent cu modernizarea aspectului stațiilor marca Petrom, iar bugetul comun al celor două companii pentru acest proiect se ridică la 50 de milioane de euro.

Campanie promoțională MyAuchan

Pentru a marca deschiderea celor 200 de magazine, în perioada 11 – 24 iulie 2022, în toate stațiile Petrom cu magazine MyAuchan, va fi organizată o campanie promoțională pentru clienți, cu 200.000 de premii instant și alte premii acordate prin tragere la sorți: 200 premii constând în vouchere în valoare unitară de 200 lei pentru cumpărături pe auchan.ro sau pentru carburant în stațiile Petrom și marele premiu în valoare de 10.000 euro. Clienții pot participa la campanie achiziționând produse de minim 50 lei.

Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare și Marketing: „Este primul parteneriat de acest fel din România și mă bucur că am pornit la drum cu partenerii de la Auchan. Clienții noștri apreciază atât oferta diversificată de produse, cât și noul aspect modern al locațiilor noastre. Vom continua să îmbunătățim experiența de cumpărături în rețeaua de stații Petrom în paralel cu diversificarea ofertei de mobilitate.”

Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România:

„Proiectul nostru comun a avansat foarte bine, grație excelentei colaborări a echipelor implicate din OMV Petrom, Auchan și din stații, iar astăzi românii din 130 de localități se pot bucura de o nouă experiență la cumpărături, de produsele și avantajele MyAuchan, în cele 200 de stații modernizate.

Le mulțumim clienților care ne-au trecut pragul până acum, dar și partenerilor noștri OMV Petrom, alături de care ne propunem să continuăm remodelările în același ritm accelerat.”

Magazinele MyAuchan oferă clienților o gamă variată de până la 1.800 de produse la un raport calitate-preț avantajos. Aceasta cuprinde atât produse pentru consum imediat, cât și pentru acasă, produse proaspete și congelate, băuturi, cafea proaspătă, aperitiv sărat, dulciuri, produse de băcănie și non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, jucării, produse pentru copii și accesorii auto.

În plus, peste 110 magazine includ și zone dedicate Costa Coffee, ca parte a unui parteneriat amplu ce presupune integrarea acestui concept la nivel național. Pe lângă gama variată de produse, clienții pot beneficia în magazinele MyAuchan și de o serie de servicii utile, precum posibilitatea de a-și plăti taxe de drum/pod și vignete, servicii de transfer de bani și de plată a utilităților.

Auchan – MyAuchan

Auchan România are în portofoliu 251 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 213 magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerț modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse și un concept de discount responsabil, cu toate prețurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.

OMV Petrom

OMV Petrom este cea mai mare companie de energie din Europa de Sud-Est, cu o producție anuală de țiței și gaze la nivel de grup de aproximativ 47 milioane bep în 2021. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual și operează o centrală electrică de înaltă eficiență de 860 MW. Pe piața distribuției de produse petroliere cu amănuntul, Grupul este prezent în România și țările învecinate prin intermediul a peste 780 benzinării, sub două branduri, OMV și Petrom.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *