Next_Capitall

Rețeaua PENNY ajunge la un număr de 260 de magazine în România. Rebranding PENNY

Rețeaua de magazine PENNY se extinde cu o nouă unitate în Craiova, județul Dolj, inaugurată pe 24 iunie 2020. Astfel, rețeaua de magazine de tip discount ajunge la 260 de spații deschise în România. PENNY Market devine PENNY, în urma unui rebranding al retailerului.

Penny

Noul magazin PENNY, situat pe Strada Amaradia, nr. 28 din Craiova, are un spațiu de vânzare de 796 mp, care va fi deschis de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 22:00 și duminică între 08:00 – 20:00.

Pentru confortul clienților săi, o echipă de 13 angajați va fi disponibilă pentru a oferi consultanță cu privire la produsele căutate, în timp ce clienții care dețin o mașină personală beneficiază de posibilitatea de a folosi unul dintre cele 53 de locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul dispune de patru case de marcat.

Creștere cu 15% față de anul fiscal precedent

În anul fiscal 2019, PENNY a înregistrat o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul fiscal precedent. În tot acest interval de timp, peste două milioane clienți au vizitat magazinele din întreaga țară. Cu o strategie de expansiune ambițioasă, produse de calitate ce provin de la furnizori și producători locali și o atenție constantă la nevoile clienților, compania și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șase ani pe piața din România.

Magazinele PENNY au un format modern ca urmare a investițiilor companiei în remodelarea întregii rețele de magazine. În cadrul procesului de remodelare, accentul a fost pus pe designul modern și elegant, experiența clienților la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete, atent selecționate zi de zi.

PENNY Market devine PENNY.

Începând cu această lună, brandul de retail PENNY Market, aparținând companiei REWE România, devine PENNY, în contextul unei schimbări de identitate vizuală nu doar la nivel de denumire, ci și din punct de vedere cromatic.

PENNY

PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 260 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.800 de angajați.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,076 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Rețeaua PENNY ajunge la un număr de 260 de magazine în România. Rebranding PENNY

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: