PENNY lansează SuporteRO, prima și singura marcă proprie dedicată suporterilor, în parteneriat cu FRF

PENNY România continuă angajamentul față de fotbalul românesc și lansează SuporteRO – prima marcă proprie  realizată în parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF). Lansarea noului brand și a platformei de comunicare „Fotbalul ne unește”, ce îl are în prim-plan pe Cabral, marchează șase ani de continuitate și dedicare față de cel mai iubit sport din România, fotbalul.

SuporteRO

Daniel Gross, CEO PENNY România: „Fotbalul ne unește, iar acest lucru se poate observa din modul în care am crescut cu fiecare etapă a parteneriatului nostru cu FRF. Trezește emoții, ne aduce mai aproape și ne învață ce înseamnă perseverența în echipă. Ne-am luat un angajament acum șase ani și ne-am propus să ne implicăm din ce în ce mai mult în fotbalul românesc, iar lansarea unei mărci private dezvoltate 100% în România, de echipele noastre și ale Federației, reprezintă un moment istoric nu numai pentru PENNY și FRF ci, mai ales, pentru fanii fotbalului din toată țara.”

Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal: „Este o zi foarte importantă pentru noi și ne bucurăm că avem alături un partener de încredere, care ne susține în tot ceea ce facem. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundație sustenabilă. SuporteRO este primul brand pe care ne punem amprenta și suntem mândri că am reușit să facem acest lucru alături de PENNY România.”

SuporteROSuporteRO

SuporteRO se adresează susținătorilor fotbalului românesc și jucătorilor de fotbal de toate vârstele. Sortimentul oferă în acest moment băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă) și o mare varietate de snackuri (migdale, alune, caju, fistic, arahide în diverse tipuri de crustă etc.), care se vor găsi în toate magazinele PENNY din țară.

Oferta dedicată iubitorilor de fotbal este îmbogățită cu șapte specialități din carne proaspătă pentru grătar și două marinade, produse dezvoltate sub marca proprie Meșterul Măcelar, dedicată sezonului de grătar.

Design-ul modern al ambalajului are ca puncte centrale diverse profiluri de suporteri și stadionul de fotbal, ce comunică energia și determinarea în susținerea Echipei Naționale de Fotbal a României în orice moment.

La lansare, gama SuporteRO cuprinde 19 produse, dar pănă la finalul anului aceasta se va mări până la 70 de produse și va acoperi diverse alte categorii: accesorii pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, echipamente sportive, etc.

Marek Dolezal, COO PENNY România: „Clienții noștri sunt prioritatea noastră, prin urmare, ne dorim să fim aproape de ei în toate aspectele vieții lor, să ne bucurăm de meciuri cu ei, să ne sprijinim jucătorii de fotbal preferați împreună și să ne simțim parte din aceeași echipă. Marca privată SuporteRO este dedicată tuturor suporterilor români, iar acesta este doar începutul. Vom continua să îmbogățim această gamă de produse și să ne implicăm din ce în ce mai mult în dezvoltarea fotbalului în România. ”

Campania de imagine

Campania de imagine care însoțește lansarea brandului și marchează acest moment îl surprinde pe Cabral în copilărie și ilustrează cum fotbalul și pasiunea pentru acest sport nu ține cont de diferențe, pentru că fotbalul ne unește și ne aduce mai aproape cu fiecare meci.

PENNY și Federația Română de Fotbal au încheiat acest nou contract de sponsorizare la începutul anului, contract ce durează până la finalul lui 2024 cel puțin. Acesta este cel mai important parteneriat din istoria FRF, deoarece este pentru prima oară când ambele reprezentative, seniori și U21, au un sponsor principal.

PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajați. Retailerul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentând un avans de 19,44% raportat la 2019.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *