PENNY deschide două magazine, la Flâmânzi și Roșiori de Vede, iar rețeaua națională ajunge la 283 de magazine

Discounterul PENNY își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea a două noi magazine: unul în Flămânzi, județul Botoșani și unul în Roșiorii de Vede, județul Teleorman. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 283 de magazine.

penny

Primul, magazinul PENNY din Flămânzi, județul Botoșani de pe Str. Dimitrie Iov, nr. 253, are o suprafață totală de 853 m2, patru case de marcat și 14 angajați. Totodată, magazinul dispune de 90 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

Cel de-al doilea, magazinul PENNY din Roșiorii de Vede, județul Teleorman de pe Str. Carpați, nr. 83, are o suprafață totală de 858,53 m2, patru case de marcat și 13 angajați. Mai mult, magazinul dispune de 99 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

Design-ul noilor magazine din Flămânzi și Roșiorii de Vede este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

PENNY Punct

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, retailerul își propune să atingă cifra de 600 de magazine și în materie de logistică, anul acesta retailerul va inaugura cel de-al patrula depozit de la Filiași, județul Dolj.

Nu în ultimul rând, pilonul comunicațional „Economisim bani, nu dragoste” și toate elementele identității vizuale PENNY Punct sunt integrate în fiecare nou magazin din rețeaua retailerului.

PENNY

Retailerul este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY Market în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajați.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *