PENNY deschide 6 magazine în luna noiembrie și ajunge la un număr total de 294 de unități. Retailerul va încheia anul cu peste 300 de magazine

Discounterul PENNY își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea a șase noi magazine în România în luna noiembrie. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 294 de magazine. În luna decembrie mai sunt planificate încă șapte deschideri, astfel că retailerul va încheia anul cu 301 magazine.

penny

Locațiile magazinelor

Magazinul PENNY din Fălticeni, județul Suceava, de pe Str. Oborului, are o suprafață de vânzare de 858.51 m2 și patru case de marcat. Totodată, magazinul dispune de 95 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul PENNY din Tășnad, județul Satu Mare, de pe Str. Lacrămioarelor, nr. 26, are o suprafață de vânzare de 847.79 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 75 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul PENNY din comuna Arbore, județul Suceava, are o suprafață de vânzare de 860.00 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 41 locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul PENNY din Otopeni, de pe Str. Ștefan cel Mare, nr. 1-9 are o suprafață de vânzare de 847.85 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 51 locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul PENNY din Brașov, județul Brașov, de pe Calea București, nr. 98-100 are o suprafață de vânzare de 701.47 m2 și trei case de marcat.

Magazinul PENNY din Târgu Cărbunești, județul Gorj, de pe Str. Trandafirilor, nr. 2 are o suprafață de vânzare de 858.35 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 75 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.

Îmbunătățirea cumpărăturilor

Designul noilor magazine este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, PENNY își propune să atingă cifra de 600 de magazine și în materie de logistică, anul acesta retailerul a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.

PENNY

Retailerul este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 294 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.500 de angajați.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *