Discounterul PENNY ajunge la 306 de magazine în România prin deschiderea a 3 noi magazine azi și în total 5 magazine în luna ianuarie.
Magazinul PENNY din Tunari, județul Ilfov, de pe Calea București, nr. 71 are o suprafață de vânzare de 821.90 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 80 locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.
Magazinul PENNY din Medgidia, județul Constanța, de pe Str. Tudor Vladimirescu nr. 3 are o suprafață de vânzare de 797.30 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 17 locuri de parcare, dintre care unul pentru persoanele cu dizabilități.
Magazinul PENNY din Prundul Bârgăului, județul Bistrița Năsăud, de pe Str. Calea Transilvaniei, nr. 97A, are o suprafață de vânzare de 859.91 m2 și patru case de marcat. Totodată, magazinul dispune de 103 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.
Designul noilor magazine
Designul noilor magazine este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, PENNY își propune să atingă cifra de 600 de magazine și 6 centre logistice.
PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua retailerului în România este alcătuită din 306 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.500 de angajați.
Retailerul se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2022 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
