PENNY Market lansează un nou produs, berea Haiduc

PENNY Market lansează berea marca proprie Haiduc, recent comercializată în întreaga rețea națională de magazine, un produs unic în portofoliul companiei, realizat după o rețetă originală și din 100% ingrediente românești.

Penny MarketCu un design special, identitatea de brand a produsului reinterpretează elementele caligrafiei medievale târzii inspirând tradiție și calitate, dar și o personalitate puternică, autentic românească.  Hameiul provenit din inima Transilvaniei conferă berii Haiduc o aromă și tărie echilibrată, dar malțul din orz provenit din câmpia Bărăganului face rețeta interesantă, aducând o aromă distinctă, revigorantă. Berea Haiduc conține ingrediente 100% românești, din nou o dovadă că PENNY Market înțelege obiceiurile și preferințele românilor a declarat, Dennis Biernatzki, General Manager PENNY Market România.

În orice tip de ambalaj, Haiduc este o bere cu gust echilibrat pus în valoare de ingredientele românesti de calitate: apă, malț din orz oferit de Soufflet Malt Romania SA, precum și 2 tipuri de hamei provenite din Sighișoara: hamei aromat de primă calitate Huller Biterrer (HB) și hamei amărui Brewers Gold (GB).

Campania de promovare se conturează în jurul poveștii a trei frați care au pornit în căutarea unei rețete perfecte de bere. Astfel, după lungi căutări, poposind la curțile marilor berari ai vremurilor apuse, se reîntâlnesc în jurul focului, în codrul verde, unde au dat naștere berii autentice românești. Berea Haiduc este dedicată celor care sunt îndrăzneți și trăiesc liber, făcută pentru cei care cred că dreptatea este câștigată de cele mai multe ori prin fapte de curaj ce poartă numele mândriei lor: HAIDUC.

PENNY Market

PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 219 magazine PENNY Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2017 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » PENNY Market lansează un nou produs, berea Haiduc
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: