Penny Market și Blue Air lansează campania „Am luat tot! Hai în vacanță!”

Penny Market și Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, au lansat campania “Am luat tot! Hai în vacanță!”, prin care românii pot beneficia de un pachet de vacanță ce include genți de călătorie la prețuri reduse și un voucher cadou în valoare de 50 RON la un bilet de avion achiționat prin Blue Air.

Penny Market“Am ales să încheiem acest parteneriat cu Blue Air deoarece suntem alături de românii care se întorc în țară sau care merg în vacanță. Vrem să le oferim acestora cele mai bune produse și servicii. Prin această campanie demonstrăm încă o dată că rămânem fideli conceptului nostru #deRomânia”, a declarat Dennis Biernatzki, General Manager, REWE România.

“La Blue Air, ne străduim să oferim cele mai bune servicii posibile clienților noștri. Astăzi, sunt tot mai mulți oameni care pleacă în două-trei mini-vacanțe pe an, pentru a vizita locuri noi. Prin urmare, alegerea bagajelor potrivite este importantă. Suntem încântați să colaborăm cu Penny Market la această campanie care descrie perfect misiunea noastră: să găsim mereu noi modalități de a îmbunătăți experiența de călătorie a pasagerilor noștri, chiar înainte de a urca la bord”, a adăugat Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.

Campania cu puncte bonus de loializare “Am luat tot! Hai în vacanță!” se desfășoară în perioada 15 august – 23 octombrie 2018. Astfel, pentru fiecare zece puncte acumulate, clienții Penny Market vor primi 70% reducere pentru orice produs din colecția de genți de călătorie Vivess și un voucher cadou în valoare de 50 RON la un bilet de avion achiziționat prin Blue Air.

Produsele din colecție de genți Vivess incluse în campanie sunt trollerele de mare, medie sau mici dimensiuni, geanta pentru cosmetice, geanta sport și rucsacul.

Vivess este brand-ul german disponibil exclusiv în magazinele Penny Market. Acest brand exemplifică cel mai bine promisiunea pe care magazinul o face clienților săi: promoții cu produse de calitate accesibile oricui.

Mix-ul de comunicare al campaniei cuprinde TV, print, radio Penny FM, outdoor și digital.

 Penny Market

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 225 de magazine Penny Market la nivel național și activează cu un număr de peste 4,300 de angajați.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Penny Market și Blue Air lansează campania „Am luat tot! Hai în vacanță!”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: