Penny Market lansează prima campanie de brand de angajator

Penny Market lansează campania de brand de angajator „Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău” prin care își propune să prezinte valorile companiei și oportunitățile de dezvoltare pentru toți cei interesați de domeniul retail-ului.

Penny MarketPenny Market este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din România și unul dintre cei mai importanți angajatori de pe piața locală, având în prezent 212 magazine și peste 4.000 de angajați în întreaga țară.

Noua campanie promovează o serie de valori cheie care contribuie la crearea unui mediu de lucru în care angajații să se simtă motivați și în care aceștia să poată evolua continuu: orientare către client, siguranță, dezvoltare, responsabilitate, structura organizatorica orizontală, apreciere și spirit de echipa.

Campania este susținută chiar de angajații companiei, care sunt mândri să povestească despre debutul carierei la Penny Market, progresul și oportunitățile inedite pe care le întâmpină atât la nivel național, cât și internațional.

 „Credem că sloganul campaniei prezintă foarte clar misiunea noastră. Ne concentrăm pe înțelegerea și ascultarea activă a colegilor nostri – Echipa ta. Apreciem angajații implicați și îi consideram parte din succesul companiei. De asemenea, ne dorim ca aceștia să fie în prim plan, lucrăm alături de ei, credem în experiența și dedicarea lor  – Pasiunea ta. Acțiunile fiecărui coleg au același obiectiv: crearea unui design  modern și elegant pentru magazinele noastre – Magazinul tău”, explică Daniel Gross (Director General REWE Romania).

Printre beneficiile oferite de REWE Romania sunt:

  • Salariu atractiv plus bonus de performanță;
  • Bonus de loialitate;
  • Bonus pentru recomandarea unui viitor coleg;
  • Asigurare medicală privată;
  • Tichete de masă și tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
  • Scutece pentru nou născuți și pachete de școală pentru copiii angajaților;
  • Zile suplimentare pentru concediu de odihnă;
  • Training pentru dezvoltare profesională
  • Evenimente speciale (De exemplu: campionat intern de fotbal, cine festive împreună cu echipa Penny Market, acțiuni de voluntariat)

“Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău” este o campanie integrată, cu desfășurare pe termen lung, ce include un mix amplu de canale de comunicare: print, outdoor, radio local, radio intern Penny FM, social media și digital, activări la târgurile de joburi din București și din țară.

Penny Market

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. REWE România va deține 212 magazine PENNY Market la nivel național până la sfârșitul lunii octombrie si activează cu un număr de peste  4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2017 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.

 

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,916 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Penny Market lansează prima campanie de brand de angajator
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: