Penny Market lansează 100 de produse inedite sub brandul Hanul Boieresc, realizate după rețete care au fost pe gustul românilor în ultimele decenii și care pot fi găsite exclusiv în magazinele Penny Market din toată țara.
Cele 100 de produse aniversare Hanul Boieresc sunt împărțite în mai multe categorii: mezeluri și preparate din carne, brânzeturi, conserve, băuturi alcoolice și răcoritoare, condimente, semipreparate și dulciuri. Produsele sunt realizate după rețete originale de odinioară sau după rețete care nu au lipsit vreodată de pe mesele românilor în perioada sărbătorilor și provin de la producători de renume din mai multe județe din România, precum Harghita, Mureș, Brașov, Neamț, Alba, Vaslui, Brăila.
„Produsele din ediția de sărbătoare Hanul Boieresc fac parte din campania „100 de ani de România” lansată la începutul acestui an. Această gamă de produse, inspirată de preferințele și obiceiurile noastre culinare, ne face și mai mândri că putem sărbători Centenarul Marii Uniri nu numai cu vorba, dar și cu fapta: 100 de produse pe sufletul românilor”, a declarat Cristina Florescu, Director de Marketing al Penny Market România.
Printre produsele disponibile la raft se numără: aperitive tradiționale românești crud-uscate, afumate la rece cu fum natural precum babicul, ghiudemul, kaizerul și cârnații de Pleșcoi, fără E-uri, fără conservanți și fără coloranți. De asemenea, nelipsite sunt și produsele de sărbătoare, pastrama din pulpă de oaie, brânzeturile – cașcavalul împletit și afumat cu fum natural, din lapte de vacă pasteurizat, brânză maturată de capră și oaie -, precum și produse din pește de crescătorie. În segmentul conservelor, clienții pot regăsi gălbiori în saramură, roșii în bulion și bulion din roșii proaspete 18%, ambele realizate după rețete consacrate, dar și gemuri și dulcețuri tradiționale, printre care amintim povârla de perje simplă sau cu miez de nucă, turbata de mure sau zmeură, pelteaua de gutui și dulceața de pepene galben sau de trandafiri.
Lista celor 100 de produse este completată și de articole nealimentare precum calendare, căni, pungi pentru cadouri, toate acestea fiind decorate cu motive folclorice din toată țara, reintepretate într-un stil modern și minimalist.
Penny Market
Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 228 magazine Penny Market la nivel național și activează cu un număr de aproximativ 4,000 de angajați.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Buna ziua ! Apreciez produsele dvs. pe care le cumpar de la Penny Market(SIMERIA, Jud. Hunedoara), tocmai de aceea imi permit sa va deranjez cu o intrebare : de ce nu mai gasesc faina alba si tocana de legume ? Am intrebat personalul din Penny Market si mi-au spus ca ei nu pot face comanda, primesc doar ce le trimiteti. Eu nu cred asa ceva, probabil mi-au dat un raspuns asa ca sa …..se scape !
azi am luat primul prudus : Nugat cu arahide , AR nu a avut nici macar o arahida
produsele „hanul boieresc”sunt de calitatea a treia !!!!!!!!!!! multe produse am cumparat si am testat …sunt foarte slabe! smantana 30 % de exemplu este un produs sub orice critica,dar si alte produse de aceasta firma.