PENNY Market: „Indiferent de contextul fiscal și legislativ, e necesar să ne adaptăm”

PENNY Market, rețeaua de magazine de tip discounter, a încheiat anul 2019 cu 256 de magazine la nivel național, iar pentru 2020, retailerul are în plan să deschidă între 20 și 25 de noi magazine în toată țara, cât și să inceapă lucrările de dezvoltare la cel de-al patrulea centru logistic PENNY Market din România. Despre realizările PENNY Market din 2019 și planurile pentru 2020, am stat de vorbă, la începutul acestui an, cu Daniel Gross, Director General PENNY Market. 

PENNY Market

Care au fost cele mai importante proiecte finalizate în 2019?

256 de magazine la nivel național

Una dintre realizările importante ale anului 2019 este menținerea ritmului dorit de expansiune a rețelei noastre de magazine.

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,099 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » PENNY Market: „Indiferent de contextul fiscal și legislativ, e necesar să ne adaptăm”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: