PENNY deschide primele două magazine din 2021: unul în București și unul în Reghin

PENNY deschide primele două magazine din 2021: unul în București și unul în Reghin, județul Mureș. Magazinul din București este unul într-un format cu o suprafață mai mică de vânzare, situat la parterul unui bloc (foto). Prin aceste două deschideri, planul de expansiune al discounterului PENNY România continuă, iar rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 278 de magazine.

Penny

Magazinul PENNY din București de pe Bulevardul Decebal are o suprafață totală de 594 mp și patru case de marcat. Cei 16 angajați îi așteaptă pe clienți la cumpărături de luni până sâmbătă în intervalul orar 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 și 20:00.

Cel de-al doilea magazin deschis în luna ianuarie se află în Reghin, județul Mureș și este situat pe Strada Vânătorilor, Nr. 26 – 28. Magazinul, cu o suprafață totală de 1.374 mp, dispune de 39 de locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități. Cei 17 angajați din noul PENNY îi așteaptă pe clienți la cumpărături de luni până sâmbătă între 7:30 și 21:00 și duminica între 8:00 și 20:00.

Noul format

Ambele magazine deschise în luna ianuarie dispun de noul format PENNY. Accentul este pus pe design-ul nou și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.

Noile magazinele integrează toate elementele noii identități vizuale PENNY Punct și ale noului concept de comunicare. „Economisim bani, nu dragoste” înseamnă pentru clienții PENNY posibilitatea de a face cumpărături inteligente fără a renunța la bucuriile vieții – la generozitate, la produsele de calitate și la prospețimea acestora sau la momentele plăcute petrecute cu cei dragi.

PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua din România este alcătuită din 278 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din 5.000 de angajați.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *