PENNY România atinge pragul de 400 de magazine în România. Acest moment marchează o etapă importantă în strategia companiei de extindere și consolidare pe piața locală. Rețeaua se extinde constant pentru a oferi clienților o experiență modernă la cumpărături și produse adaptate nevoilor comunităților din întreaga țară.
Rețeaua PENNY se bazează pe proximitate, calitate și sustenabilitate. Fiecare magazin nou reprezintă o investiție directă în comunitățile locale și o adaptare la nevoile consumatorilor. Sustenabilitatea rămâne un pilon central al dezvoltării.
Compania a echipat 100 de magazine cu stații de încărcare pentru vehicule electrice și alte 100 cu panouri fotovoltaice care contribuie la reducerea impactului asupra mediului. De asemenea, rețeaua cuprinde peste 200 de măcelării, dintre care 10 proprii, ce sprijină economia locală și aduc în prim-plan produse de calitate. PENNY își propune extinderea acestei rețele la 375 de măcelării până în 2029.
„Deschiderea celui de-al 400-lea magazin reprezintă un pas important în strategia noastră de dezvoltare pe piața din România. Acest succes reflectă efortul unei echipe de peste 7.000 de colegi care împărtășesc valori comune și care contribuie la îmbunătățirea constantă a experienței clienților noștri. Continuăm să investim în dezvoltarea profesională a echipei, în susținerea comunităților locale și în soluții sustenabile, cu obiectivul de a atinge neutralitatea climatică până în 2040. Prin fiecare magazin nou deschis, dorim să aducem valoare comunităților și să construim un viitor mai bun pentru toți,” a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.
“România este o piață strategică importantă pentru noi, iar PENNY România contribuie semnificativ la succesul Grupului REWE de ani de zile. Avem investiții mai mari în România decât în oricare altă țară,” a spus Michael Jaeger, membru al consiliului REWE International AG.
Noile magazine deschise contribuie la diversificarea ofertei și la accesibilitatea produselor în mai multe regiuni ale țării.
Magazine deschise din 27 noiembrie
- Ipotești, județul Suceava: Str. Mihai Viteazu nr. 135, suprafață de vânzare de 867,70 mp, 96 de locuri de parcare, L-S: 7:30 – 21:00; Duminică: 08:00 – 19:00.
- Buzău: Drăgăicii nr. 7, suprafață de vânzare de 836,30 mp, 81 de locuri de parcare, program L-S: 7:30 – 22:00; Duminică: 08:00 – 20:00.
- Voinesti, județul Dâmbovița: Str. Principală nr. 128, suprafață de vânzare de 862,60 mp, 95 de locuri de parcare, program L-S: 7:30 – 22:00; Duminică: 08:00 – 20:00.
- Podu Turcului, județul Bacău: Str. Tudor Vladimirescu nr. 72, suprafață de vânzare de 876,27 mp, 99 de locuri de parcare, program L-S: 7:30 – 21:00; Duminică: 08:00 – 19:00.
- Mihăilești, județul Giurgiu: Calea București nr. 316, suprafață de vânzare de 875,46 mp, 80 de locuri de parcare (inclusiv 3 pentru persoane cu dizabilități și 2 pentru încărcare electrică), program L-S: 7:30 – 22:00; Duminică: 08:00 – 21:00.
Magazine deschise din 29 noiembrie:
- Miercurea Sibiului, județul Sibiu: Str. Victoriei nr. 36, suprafață de vânzare de 859,40 mp, 103 de locuri de parcare, program: L-S: 7:30 – 21:00; Duminică: 08:00 – 19:00.
- Țăndărei, județul Ialomița: Str. Orhideelor nr. 2, suprafață de vânzare de 857,30 mp, 119 locuri de parcare, , program L-S: 7:30 – 22:00; Duminică: 08:00 – 20:00.
- Anina, județul Caraș-Severin: Str. Horea nr. 1, suprafață de vânzare de 862,00 mp, 51 de locuri de parcare, program: L-S: 7:30 – 22:00; Duminică: 08:00 – 20:00.
- Berceni, județul Ilfov: Bld. 1 Mai nr. 68, suprafață de vânzare de 873,38 mp, 68 de locuri de parcare (inclusiv 3 pentru persoane cu dizabilități și 3 pentru încărcare electrică), program: L-S: 7:30 – 22:00; Duminică: 08:00 – 21:00.
PENNY Punct reflectă strategia de dezvoltare a PENNY Market în România, fundamentată pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 401 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail