Philippe Cazes este noul Director Management și membru de Board al METRO Cash & Carry România

METRO Cash & Carry România anunță numirea lui Philippe Cazes în funcția de Director Management Ofertă și membru de Board. Acesta va prelua, începând cu data de 1 februarie 2021, atribuțiile lui Matthias Dutschmann, cel care s-a aflat în această poziție timp de cinci ani și care va prelua noi responsabilități în cadrul organizației internaționale.

METRO Cash & Carry

În noua sa funcție, Philippe Cazes va lucra în strânsă legatură cu Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România și cu colegii din departamentul de achiziții. El va deveni, totodată, membru al board-ului companiei și își va folosi experiența de peste 30 de ani  în comerțul cu ridicata pentru a susține în continuare misiunea METRO de a fi partenerul afacerilor independente, dezvoltând relații strategice, atât cu partenerii, cât și cu clienții companiei.

Cariera lui Philippe Cazes la METRO Franța a început în 1998 ca Buyer în divizia Ultra Fresh și a continuat prin extinderea portofoliului asupra diviziei Fresh. În 2007 s-a alăturat MAKRO UK ca Șef Departament al Fresh și Ultra Fresh, iar din 2017, până la această numire, și-a lărgit expertiza și în zona de produse nealimentare.

Matthias Dutschmann va prelua noi responsabilități în cadrul organizației internaționale, după un mandat în care a contribuit activ la transformarea strategică a companiei într-un jucător profesionist pe piața în care activează revânzătorii și HoReCa, cu o orientare puternică spre succesul clienților, dar și la modernizarea proceselor de negociere și la îmbunătățirea constantă a programului emblematic „Cumperi mai mult, plătești mai puțin”.

METRO Cash & Carry România le urează mult success amândurora în noile lor misiuni.

METRO Cash & Carry

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate.

De asemenea, METRO susține competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin soluţii digitale şi contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerţului cu amănuntul şi al industriei ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon esenţial al activităţii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul sustenabilitate, conform Indicelui Sustenabilităţii Dow Jones. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *