Piata de retail din Europa a înregistrat rezultate mixte în luna septembrie

În luna septembrie, vânzările retailerilor au crescut în statele membre UE cu 0,1%, dar au înregistrat un declin de 0,2% în țările din zona euro.  În comparație  cu aceeași perioadă a anului trecut, vânzările au crescut cu 0,3% în țările membre UE, însă au scăzut cu 0,8% în zona euro.

Totodată, vânzările de alimente, băuturi și tutun au scăzut cu 0,8% în zona euro și cu 5% în UE 27. Vânzările în categoria non-food au scăzut cu 6% în prima zonă și au crescut cu 0,1% în a doua. Cele mai mari creșteri au avut loc în Danemarca (2,4%) și Germania (1,5%).  Piața din Spania a înregistrat o scădere de 7,3%, în comparație cu luna august a anului curent.

În comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, vânzările de alimente, băuturi și tutun au scăzut cu 0,8% în zona euro și cu 5% în UE 27. Vânzările în categoria non-food au rămas înregistrat un procent asemănător în zona euro și a crescut cu 2% în EU 27. Cea mai mare creștere s-a înregistrat pe piețele Europei de Est, cu vânzări care au crescut cu 9,9% în Estonia și 7,9% în Lituania.

Sursă: Eurostat

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Piata de retail din Europa a înregistrat rezultate mixte în luna septembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: