POK, un brand de retail 100% românesc, propune un concept nou de drogherie

Rețeaua de magazine de tip drogherie POK, un business 100% românesc cu sediul în Constanța, propune o sortimentație de peste 3.000 de produse, mare parte dintre acestea reprezentând importuri proprii. POK, un concept aparte și o abordare nouă.

POK

„Prin intermediul conceptului POK, am dorit să oferim pieței din România magazine de tip drogherie primitoare, familiale, iar în plus să asigurăm clienților noștri servicii de consiliere și un preț de achiziție cumsecade, rezonabil și facil pentru orice buzunar”, a declarat Sorin Ionel, CEO DAXI Cleaning, compania care administrează rețeaua de magazine POK.

Rețeaua POK, prezentă în orașele Mangalia, Constanța, Năvodari, Medgidia, Călărași, Brăila și Galați, numără în prezent 7 magazine, dintre care 4 sunt în regie proprie, 3 sunt într-un program de tip franciză, iar în plus, rețeaua mai are și un magazin, POK Express, care reprezintă un concept cu o suprafață de vânzare mai redusă față de celelalte magazine.

„Știm că lista orașelor nu se va opri aici și ne este clar că actuala situație pandemică nu a făcut decât să stagneze procesul de extindere al rețelei. Însă ne dăm seama că piața are nevoie de POK și clienții au nevoie de brandurile importate și comercializate aici, dar și de conceptul de prezentare, foarte apropiat de clienții noștri,” a precizat Sorin Ionel.

POK: Prețuri, Produse, Parteneri – OK

POKMagazinele POK aparțin DAXI Cleaning, companie care s-a înființat în urmă cu peste 17 ani, importator și distribuitor al unor branduri din import din categoria FMCG – non-food, unele dintre ele împortate exclusiv pe piața din România.

Gama de produse comercializată de POK cuprinde: produse de curățenie, întreținere, cosmetice, menaj, accesorii pentru casă, bricolaj, produse pentru fose septice, odorizare, încălzire etc la care se adaugă o serie de branduri proprii produse în fabrici din Europa.

De aici, nu a mai fost decât un pas pentru ca o parte dintre produsele din portofoliu DAXI Cleaning să fie listate pe piața locală de retail, în rețelele naționale și internaționale de magazine precum: LEROY MERLIN România, Lilla Pois, cora România, Supeco Investment, Homelux, Brico Depot dar și în câteva rețele locale de magazine etc.

În plus, era firesc ca în aceste condiții, următorii pași în evoluție să îndrepte compania DAXI Cleaning și către eCommerce, prin cele 3 magazine online proprii – www.cleaningRomania.rowww.ePok.ro ,www.eco-confort.ro, dar să își facă simțită prezența și pe platforme precum eMAG.ro și CEL.ro.

Franciza de magazine

„Pe lângă extinderea cu magazine proprii, ne dorim să construim o franciză reală, pe sistemul de lucru cu afiliați, în care Partenerii POK să aibă numai de câștigat. Deci, ne așteptăm la semnale pozitive din piață în această direcție, considerând tocmai din acest motiv că expansiunea rețelei pe care am creat-o va avea un ritm de creștere susținut.

De ce merită să deschizi un magazin POK la tine în oraș? Am analizat pe rând structura de avantaje pentru care un afacerist local, de oriunde din țară, ar putea să se alăture construcției rețelei de magazine POK. Acestea sunt: experiența și expertiza echipei DAXI în vânzări, promovare și publicitate, portofoliul de branduri de calitate și cu notorietate pe piața de retail locală, cu produse certificate și conforme și nu în ultimul rând faptul că partenerii POK din franciza noastră au un nivel garantat de câștig, situat la cel puțin 40% din prețul de vânzare al produselor de la raft,” a precizat Sorin Ionel.

POK

Care este filozofia POK?

„Îmi doresc ca fiecare român să beneficieze de un preț corect, un preț OK la orice produs, achiziționat de oriunde și mai cu seamă de la noi. Îmi doresc ca de fiecare dată când aleg și fac achiziții de produse noi pentru piața noastră, acestea să fie de calitate bună, fără să existe compromisuri în procesul de producție.

Tocmai de aceea am fost în vizită la mulți dintre producătorii de la care ne aprovizionăm pentru a ști ce vindem, să fim siguri că merită să fim reprezentanții exclusivi în România a mai multor mărci. Și, de aici, am considerat că rezultă, inevitabil, și relații de parteneriat OK, că suntem intermediarul potrivit între producători și consumatori,” a concluzionat Sorin Ionel.

POK

Reteaua de magazine de tip drogherie POK, administrată direct sau prin intermediul unei francize de compania DAXI Cleaning, are în acest moment 7 magazine, situate în orașele Mangalia, Constanța, Năvodari, Medgidia, Călărași, Brăila și Galați.

Telefon: 0746337946 / E-mail: office@daxi.ro / www.ePok.ro

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » POK, un brand de retail 100% românesc, propune un concept nou de drogherie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: