Principalele trenduri și previziuni ale pieței de retail din România

În comparație cu alte țări europene, retailul din România este centrat în continuare pe segmentul magazinelor tradiționale și al magazinelor alimentare mici, prezente atât în mediul rural, cât și în mediul urban.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Principalele trenduri și previziuni ale pieței de retail din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: