Profi lansează campania „Te costă 0,00 lei să ajuți un copil”

PROFI lansează campania „Te costă 0,00 lei să ajuți un copil” pentru al șaselea an consecutiv. Astfel, între 28 august și 15 octombrie, retailerul va dona 1.500.000 de lei, luând în calcul exclusiv voturile clienților săi.

PROFISuma este dăruită integral de către PROFI, însă destinația acesteia va fi decisă de către clienții PROFI, prin vot. Mecanismul campaniei constă în informare, alegerea unuia dintre cele șapte proiecte sociale prezentate, scanarea bonului de cumpărături PROFI la info-chioșcurile din magazine și votarea proiectului preferat.

Campania a început în 2010 ca o dorință a noastră de a ne implica activ în comunitate și de a schimba în bine viețile copiilor. În toți acești ani am crescut frumos, iar rezultatele ne-au demonstrat că e bine să continuăm. ONG-urile au realizat lucruri minunate cu ajutorul acestor donații și le mulțumim atât lor, cât și celor care au oferit din timpul lor pentru a vota cauza în care cred cel mai mult.

Anul acesta, scopul nostru este să implicăm în procesul de alegere cât mai mulți dintre clienții care ne trec pragul. Când te obișnuiești să faci un gest mic, cu efecte mari, îți este mai ușor să faci bine ca mod de viață. Iar despre asta e vorba în această campanie. Împreună, facem exerciții de bunătate”, a declarat Luminița Bunda, Director de Marketing PROFI.

Alegerea proiectului social se poate face în oricare dintre cele peste 600 de magazine PROFI existente în întreaga țară. Cei 1.500.000 lei se vor împărți proporțional cu numărul punctelor alocate de clienți prin votarea la info-chioșkuri și vor ajunge la șapte ONG-uri în luna noiembrie a acestui an.

Proiectele înscrise în actuala campanie privesc protecția mediului: Natura – cel mai bun Prof (Organizația Națională Cercetașii României), sănătate: Caii pot ajuta copiii cu autism (Asociația Descoperă Natura), educație: Învăț, să nu fiu sărac (Fundația FARA), apărarea drepturilor copilului: Festivalul Drepturilor Copilului (Federația Organizațiilor Neguvernamentale pentru Copil), cultură: One World România la școală (Asociația One World România), incluziune/servicii sociale: SOS Centre de consiliere și sprijin pentru copii și părinți (SOS Satele Copiilor România), sport: Performanță socială prin sport (Fundația Special Olympics).

Cu magazine prezente în 332 de localități și o echipă de peste 12.000 de oameni, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România. Din 2010 până în prezent, PROFI a donat peste două milioane de euro în cadrul campaniilor destinate copiilor. De proiectele susținute au beneficiat peste 250.000 de copii cu probleme de sănătate, integrare socială sau copii ce provin din medii sociale defavorizate sau care au ajuns să aibă rezultate  școlare deosebite.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,980 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Profi lansează campania „Te costă 0,00 lei să ajuți un copil”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: