Republika și Lagardère Travel Retail au lansat campania „Amintiri din copilărie”

Cel mai nou proiect lansat de Republika împreună cu Lagardère Travel Retail este campania “Amintiri din copilărie”, desfășurată, în perioada 27 iulie – 27 august 2015, în unităţile „1 Minute”, conceptul internațional hot snacking&convenience, prezent în principalele centre de afaceri din București.

Menită să readucă bucuriile de altădată în viața angajaților din centrele de business, campania îi provoacă la joacă și îi surprinde cu amintiri dulci în fiecare zi.

Amintiri din copilarie

Campania de comunicare include o componentă promoțională importantă, meniul “Amintiri din copilărie” pentru două persoane la preț special – cel mai gustos prilej de a depăna amintiri din vacanțele de vară. În plus, meniul campaniei vine de fiecare dată și cu un cadou dulce garantat, iar la 3 meniuri cumpărate clienții fideli pot câștiga, în cadrul unei tombole, jocuri Monopoly și Jenga oferite de partenerul Hasbro România.

Pe durata pauzei de masă, clienţii 1 Minute se pot distra cu jocurile de la “Colțul copilăriei”: Hungry Hungry Hippos, Jenga, Monopoly 80 și Monopoly Empire – oferite de asemenea de partenerul campaniei, Hasbro România.

Campania „Amintiri din copilărie” este integrată de agenția Republika pe principalele canale de comunicare ale brandului 1 Minute: in-store, digital și PR. Activările tematice se extind și pe Facebook, unde utilizatorii sunt provocați la joacă și schimb de amintiri frumoase.

„Tematica acestei campanii a pornit de la dorința de a oferi clienților noștri posibilitatea de a călători în timp, într-o perioadă în care lucrurile erau mai simple, mai gustoase, mai lipsite de griji și responsabilități – perioada copilăriei. Dacă atunci când suntem copii nu ne dorim decât să creștem mari, când ajungem la maturitate ne confruntăm cu nostalgia acelor zile, astfel încât ne-am propus să recreăm acel univers pentru ei. Prin această campanie vrem să oferim clienților noștri o bine-meritată pauză de la task-uri, de la deadline-uri, și în schimb să îi invităm la joacă.” a declarat Petruța Ioniță, Head of Marketing&Store Planning.

„Colaborarea cu Lagardère Travel Retail ne permite să ne exercităm creativitatea în cadrul unei strategii de comunicare multichannel într-un domeniu foarte dinamic dar în același timp și ofertant ca oportunități de comunicare. Campania „Amintiri din copilărie” este un prim exemplu în acest sens și face parte dintr-o planificare strategică mai amplă dezvoltată alături de noul nostru partener”, a declarat Justin Kadima, Managing Partner Republika.

Republika a preluat de curând contul Lagardère Travel Retail, care administrează magazinele news & convenience Inmedio și Relay și brandurile food service 1 Minute, Le Cafe Inmedio, So! Coffee, Voyage Cafe și Furore!. Serviciile oferite în cadrul parteneriatului includ strategie și consultanță în comunicare, creație și dezvoltare de campanii online & offline, implementare in-store, dar și comunicare digitală și social media.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,989 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Republika și Lagardère Travel Retail au lansat campania „Amintiri din copilărie”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: