40 de hypermarketuri franceze vor adopta conceptul Carrefour Planet în 2011

Retailerul francez Carrefour îşi va introduce noul format Carrefour Planet în 92 dintre propriile hypermarketuri în 2011, în ciuda faptului că iniţial fusese stabilit un număr de 98 de magazine, după cum s-a anunţat joi în timpul prezentării rezultatelor anuale. Noul concept va fi implementat în 40 de magazine în Franţa, 37 în Spania, 9 în Belgia, 4 în italia şi 2 în Grecia.

Din cele şase hypermarketuri în care s-a testat conceptul Carrefour Planet, cinci s-au considerat un real succes, dar reacţiile înregistrate în magazinul din Ecully, una din suburbiile oraşului Lyon, au demonstrat că formatul este prea avangardist.

În 2013 vor fi 241 de magazine Carrefour Planet, a declarat un reprezentant al retailerului francez, numărul scăzând de la 245, cât fusese stabilit anterior, iar 262 de hypermarketuri vor fi renovate, faţă de 255, cât fusese iniţial planificat. Investiţia totală este estimată în jurul valorii de 1,5 miliarde de euro, deşi se preconizează că renovarea hypermarketurilor Carrefour Planet va costa mai mult decât a altor magazine.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,957 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » 40 de hypermarketuri franceze vor adopta conceptul Carrefour Planet în 2011

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: