Diamant

Planuri îndrăznețe pentru AHOLD DELHAIZE, în ceea ce privește vânzările online

Scopul grupului AHOLD în ceea ce privește vânzările online, este să crească vânzările la 2,5 miliarde de euro până la sfârșitul anului 2017, conform IGD.

AHOLDPrintre demersurile realizate în acest sens, grupul și-a organizat într-un mod aparte lanțul de aprovizionare pentru comerțul online, oferind o mai mare flexibilitate la livrare și procese operaționale bine puse la punct.

Credit Foto: shutterstock.com

Fuziunea cu Delhaize reprezintă o oportunitate uriașă de a îmbunătăți în continuare operațiunile de comerț online și oferă premize pentru extinderea serviciilor.

Ahold a lansat în 2012 serviciul „pick-up point”, de unde cumpărătorii din Olanda și Statele Unite își pot ridica comenzile realizate online. Acest serviciu oferă cumpărătorilor mai multă flexibilitate, fiindcă își pot ridica singuri comenzile de pe traseul parcurs zilnic prin oraș. În urma fuziunii cu Delhaize, introducerea „punctelor de ridicare” în magazinele Delhaize este considerată o strategie de marketing pe termen scurt, ajutând la creșterea awareness-ului și a vânzărilor.

Lanțul de aprovizionare Ahold a fost dezvoltat pentru a susţine vânzările online. Retailerul și-a reconfirmat angajametul în acest sens construind două centre dedicate vânzărilor online, care primesc produse din rețeaua principală a furnizorului. Produsele sunt depozitate, preluate şi ambalate înainte de a fi livrate consumatorului, la adresele de domiciliu sau duse în punctele de ridicare.

În România, retailerul Mega Image, parte din grupul Ahold Delhaize, este într-un parteneriat cu eMAG.ro, cel mai mare magazin online din România şi din regiune. Dată fiind experienţa cumulată din grupul Ahold Delhaize, se aşteaptă ca Mega Image să îşi lanseze, la un moment dat, propria platformă de vânzări online dar în acest moment parteneriatul cu eMAG.ro continuă.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Planuri îndrăznețe pentru AHOLD DELHAIZE, în ceea ce privește vânzările online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: