Lanţul de magazine de tip discount Aldi s-a clasat pe locul al treilea în sondajul anual al revistei britanice Which?, realizat in reţelele de magazine, privind satisfacţia clienţilor vis-a-vis de preţuri, calitatea produselor şi a serviciilor oferite, învingându-i astfel pe „Cei Patru”: Tesco, Asda, Sainsbury’s şi Morrisons.
Raportul, care a centralizat răspunsurile a 12.404 membri ai comunităţii online a Which?, a fost adresat primelor zece lanţuri de supermarketuri şi puncte de vânzare in-store din Marea Britanie şi s-a desfăşurat în octombrie 2010. Aldi a ieşit pe a treia poziţie în urma retailerilor Marks & Spencer (locul al doilea) şi Waitrose (primul loc).
Aldi a obţinut la capitolul „preţuri” un punctaj de 5/5 stele, fiind unul din cele două lanţuri de supermarketuri care au realizat acest lucru. Un consumator intervievat pentru sondaj a mărturisit că factura la alimente s-a micşorat cu o treime în urma cumpărăturilor efectuate la Aldi, un alt membru declarând că ofertele de legume şi fructe ale Aldi adaugă o mare valoare raportului preţ scăzut – calitate superioară.
Un purtător de cuvând al lanţului de magazine Aldi a declarat: „Oferirea de produse de calitate superioară la preţuri excepţional de mici zi de zi este chiar esenţa Aldi. Ratingul de 5 stele oferit de membrii Which? demonstrează faptul că beneficiile cumpărăturilor la Aldi sunt vizibile. Suntem încrezători că aceste rezultate vor atrage noi cumpărători în magazinele noastre doar pentru a vedea cât de mult pot economisi.”
