Asda preconizează o dublare a cumpărăturilor pe mobil în următoarele 6 luni

După ce a lansat cu succes aplicațiile pentru cumpărăturile pe mobil, Asda anunță astăzi pe site-ul oficial că a dus la bun sfârșit prima etapă de implementare a strategiei web-to-mobile.

Clienții pot cumpăra acum produsele retailerului de pe laptop, tabletă, smartphone sau din oricare cele 544 de magazine Asda.

Compania preconizează că, până la sfârșitul anului 2012, 1 din 10 cumpărături vor fi făcute de pe telefonul mobil. Această declarație se bazează și pe faptul că aplicația Asda pentru iPhone a fost descărcată de peste jumătate de milion de persoane în mai puțin de șase luni, iar nou lansata aplicație pentru Android a fost descărcată în doar o lună de zile de 75000 de ori.

Clienții vor să achiziționeze produse cu ușurință, să compare prețurile prin apăsarea unui buton și să cumpere un produs sau să îi fie livrat fără complicații prea mari.  Așadar, lumea retailingului se transformă într-un ritm uimitor și ne deschide noi oportunități,  a declarat Judith McKenna, CEO Asda

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Asda preconizează o dublare a cumpărăturilor pe mobil în următoarele 6 luni
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: