Retailerul britanic Asda, deţinut de gigantul american Walmart, a mărit diferenţa de preţ față de concurenţii săi de la 8% la 10%. Începând de ieri, 06.01.2011, Asda va garanta faptul că fiecare coş de cumpărături ce va fi supus unei comparații de prețuri pe site-ul mysupermarket.co.uk va fi cu cel puţin 10% mai ieftin decât la rivalii săi majori. Cumpărătorilor care găsesc produsele la prețuri mai mici în altă parte li se va acorda un voucher pentru diferenţă, plus un penny.
Mutarea aceasta este o continuare a programului Price Guarantee a celor de la Asda, care, de la lansarea sa în luna aprilie a anului trecut, a fost folosit de peste un milion de persoane. Programul de garantare a prețului acoperă peste 15.000 produse proprii sau aparținând altor mărci și include articole aflate la promoție în magazine concurente, precum Sainsbury’s, Tesco, Morrisons și Waitrose.
Pentru aproximativ jumătate dintre produsele înregistrate pe mysupermarket.co.uk se plătește TVA, dar inclusiv acestea sunt acoperite de garanția de 10%. Inițiativa va fi sprijinită de o campanie majoră de publicitate TV și print, ce va fi lansată azi, 7 ianuarie.
Asda a investit deja în scăderea prețurilor a mii de produse în perioada premergătoare lansării și plănuiește să micșoreze prețurilor altor 3.000 de produse pe toată durata lunii ianuarie.
