Auchan a lansat Auchan Frais, un nou serviciu online

Auchan, retailerul francez prezent şi în România, a lansat azi, în Franţa, serviciul Auchan Frais, ce presupune comanda online a unor produse proaspete cu ridicare din magazin, conform LSA.

Auchan

Cu ajutorul noului serviciu online, care este practic un sobdomeniul al site-ului mamă, clienţii pot comanda online peste 300 de produse proaspete tradiționale precum: carne, brânză, pește, produse de panificatie şi patiserie.

După comanda online, clienţii îşi aleg hipermarketul de unde doresc să ridice produsele, data şi intervalul orar şi efectuează plata online. Astfel, clienţii îşi rezervă produsele pe care le doresc, iar în acelaşi timp salvează un important timp la cumpărături.

Auchan Frais se alătură celorlalte servicii şi site-uri online ale retailerului francez precum: Auchan Drive, Chronodrive (servicii de tip click&colect), Auchan Direct (livrări la domiciliu) şi Traiteur Auchan (servicii destinate sectorului de food service).

Auchan, în România

În România, Auchan nu a introdus deocamdată niciun fel de serviciu online însă şi-a îmbunătăţit de curând prezenţa online printr-un nou site si o activitate în creştere pe Facebook. Reţeaua naţională din România numără 33 de hipermarketuri, 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare şi a înregistrat o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2014.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *