Auchan inaugurează noul concept de magazin de proximitate, Auchan City

Primul magazin Auchan City, noul concept de magazin de proximitate al retailerului francez Auchan, îşi va deschide porţile mâine, 6 aprilie, la Tourcoing, în Nordul Franţei, conform LSA. Cu acest concept, Auchan îşi propune să aducă hypermarketul în centrul oraşelor franceze.

Auchan City, cu o suprafaţă de vânzare de 4.000 mp, este un format nou pentru retailul francez, situat între un magazin Simply Market, care are sub 2.500 mp şi un hypermarket tradiţional, cu o suprafaţă de vânzare mai mare de 10.000 mp.

Noul format împrumută destul de multe caracteristici de la formatul mai vechiului hypermarket, printre care numarul mare de articole prezente la rafturi, adică peste 28.000 SKU, dintre care 20.000 SKU sunt produse alimentare. O suprafaţă de cca 200 mp este rezervată raionului de legume-fructe, poziţionată chiar la intrarea în magazin.

Cu noul magazin Auchan City au fost create 120 de noi locuri de muncă. Auchan se aşteaptă ca 4.000 – 5.000 de clienţi pe zi să treacă pragul noului magazin, iar întreg centrul comercial, ce cuprinde un total 32 de magazine, sa ajungă la o cifră de afaceri anuală de 55 de milioane de euro.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,841 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Auchan inaugurează noul concept de magazin de proximitate, Auchan City
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: