Auchan introduce pe piață noi produse marcă proprie

Conform Planet Retail, Auchan va introduce pe piața din Ungaria noi produse marcă proprie. În prezent, peste 80% dintre produsele pe care retailerul francez le comercializează sunt marcă proprie.

Produsele nou lansate vor avea eticheta tradusă în trei limbi – română, maghiară și poloneză, lucru care va facilita exportul între cele trei țări.

Colaborarea dintre magazinele Auchan din cadrul Comunității Economice Europene a început cu ceva timp în urmă, când trei magazine din România au fost aprovizionate cu fructe și legume de către Auchan Ungaria.

Până la sfârșitul anului curent, retailerul preconizează o creștere de 0,5% a produselor produselor marcă proprie, cu vânzări care vor ajunge la 2,5%, față de 1,5%, cifra înregistrată în prezent.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Auchan introduce pe piață noi produse marcă proprie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: