
Numele brandului în sine stârneşte controverse cu privire la utilitatea denumirii de „proximitate”, mai ales cu cât grupul deţine o întreagă flotă de magazine în capitala franceză, inclusiv un City Simply deschis în 2007 pe Boulevard des Batignolles.
Cu toate acestea, un magazin de tipul „à2pas”, a cărui capacitate de vânzare este limitată, nu poate fi decât necesar în Paris, deoarece implementarea acestui punct de vânzare nu necesită un spaţiu de 4.000 m² precum Auchan City, care se pregăteşte a fi deschis în Tourcoing la începutul lui aprilie.
Dacă se au în vedere Fredi (concept care a fost testat iniţial în Alsacia în 2005, apoi în 2009 la Paris înainte de a fi definitiv abandonat) şi Fans of Taste, lansat în Chronovillage Halluin, în nordul ţării, în noiembrie, anul trecut, semnele sunt foarte clare: Auchan plănuieşte să augmenteze capacitatea de testare pentru a nu rata oportunităţile rezultate din extinderea gamei de magazine de proximitate.



