Auchan se pregătește să lanseze un nou concept de magazin de proximitate

Auchan se pregăteşte să lanseze un nou concept de magazin de proximitate numit „à2pas” (la doi paşi), în Paris, după cum informează LSA. Proiectul, care va fi condus de Auchan Super, va fi demarat oficial la 1 februarie. Grupul va deschide doar un magazin în Paris, produsele oferite fiind cele de natură „grab and go”. Noul punct de vânzare face parte din testele realizate de către Auchan pentru inovarea sistemelor de magazine în Franţa, deşi de această dată retailerul se axează pe proximitate.

Numele brandului în sine stârneşte controverse cu privire la utilitatea denumirii de „proximitate”, mai ales cu cât grupul deţine o întreagă flotă de magazine în capitala franceză, inclusiv un City Simply deschis în 2007 pe Boulevard des Batignolles.

Cu toate acestea, un magazin de tipul „à2pas”, a cărui capacitate de vânzare este limitată, nu poate fi decât necesar în Paris, deoarece implementarea acestui punct de vânzare nu necesită un spaţiu de 4.000 m² precum Auchan City, care se pregăteşte a fi deschis în Tourcoing la începutul lui aprilie.

Dacă se au în vedere Fredi (concept care a fost testat iniţial în Alsacia în 2005, apoi în 2009 la Paris înainte de a fi definitiv abandonat) şi Fans of Taste, lansat în Chronovillage Halluin, în nordul ţării, în noiembrie, anul trecut, semnele sunt foarte clare: Auchan plănuieşte să augmenteze capacitatea de testare pentru a nu rata oportunităţile rezultate din extinderea gamei de magazine de proximitate.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *