Billa a lansat in Slovacia primul supermarket de format mic

Lantul de supermarketuri Billa a lansat un nou magazin in complexul de afaceri Apollo în Bratislava, primul de format mic care a fost deschis in Slovacia. Acesta este al 17lea magazin Billa din Bratislava si unul din cele 107 de pe piata slovaca.

Este de trei ori mai mic decat un magazin Billa obisnuit si are ca target clienti interesati de achizitionarea rapida de alimente proaspete, produse de panificatie si mancaruri gatite. Magazinul din complexul Apollo are o suprafata totala de 352 mp si 32 de angajati. Billa planuieste sa deschida mai multe magazine de acest fel in Slovacia, daca centrul de afaceri Apollo va atrage cumparatori.

In segmentul supermarket de dimensiuni mici , Billa are ca principal concurent pe piata slovaca reteaua Tesco, care a lansat acest concept in Slovacia in 2008. Tesco are in prezent 8 magazine de acest tip in Bratislava.

Fondata in 1953 si apartinand Rewe Group, Billa este supermarketul numarul 1 in Austria, avand aproximativ 17. 000 de angajati pe 1.000 de ramuri diferite. Billa lupta pentru competenta in domeniul alimentar, un raport bun calitate/pret si o imagine placuta: compania ofera clientilor, in numar de aproximativ 4.5 milioane pe saptamana, o gama bine sortata de produse alimentare de calitate, la preturi convenabile, pe o suprafata medie dedicata vanzarilor de 500 mp, punand accent in special pe produse regionale naturale din Austria.

De la inceputul anilor ’90, Billa a reprezentat REWE International AG si in afara Austriei. Se regaseste in acest format de supermarket si in Italia, unde in primele luni ale anului 2010 aproximativ 100 de magazine STANDA au fost schimbate in Billa. In plus, retailerul Billa este prezent si in Bulgaria, Croatia, Romania, Rusia, Slovacia, Cehia si Ukraina.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *