Billa își dezvăluie planurile de expansiune pentru Austria

Divizia de supermarket-uri aparţinând Rewe Group, Billa, intenţionează să investească anul viitor aproximativ 1,1 miliarde de euro în 20-25 de magazine noi şi 85 de renovari de magazine din Austria, conform Planet Retail.

Planul de expansiune, care cuprinde proiecte în toate cele nouă state federale austriece, cu excepţia Vorarlberg, urmează celor 85 de remodelări efectuate în cursul anului 2011. Acest lucru înseamnă că  aproximativ 600 de magazine dintr-un total de 1.008 magazine Billa actuale, vor fi modernizate până la sfârşitul lunii decembrie, iar restul urmează să fie finalizate până în 2015.

Obiectivul Billa pe termen lung este de a avea 1.200 de magazine în Austria, conform celor declarate de Volker Hornsteiner, CEO Billa. În ceea ce priveşte noul concept de magazin de convenientă Billa Box, Hornsteiner declară că obiectivul său începând de acum este de a adăuga 10 noi magazine anual, in afara celor şapte puncte de vânzare deja deschise pe parcursul anului 2011.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,832 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Billa își dezvăluie planurile de expansiune pentru Austria
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: