Carrefour a înregistrat pe piața din România, Polonia și Turcia o cifră de afaceri de 1,16 miliarde de euro

Conform ultimului raport financiar publicat, grupul Carrefour  a înregistrat o cifră de afaceri de 22, 6 miliarde de euro în al treilea trimestru al anului 2012.

Cea mai mare creștere a vânzărilor a fost raportată în zona Americii Latine, unde vânzările au crescut cu 14 procente. În Europa, vânzările au scăzut cu 5,2%, în timp ce în Asia vânzările au crescut cu 12,3% .

Vânzările din Italia și Spania au scăzut cu 4,7%, respectiv 7,6%.  Belgia a înregistrat o îmbunătățire a cifrei de afaceri cu 1,5 procente. Totodată,  Polonia, Turcia și România au înregistrat o creștere totală a vânzărilor de 1,16 miliarde de euro. Pe piața franceză, grupul a înregistrat o creștere de 1,2%.

Vânzările din hypermarketuri au scăzut în ultimul trimestru al anului cu 3,4%, chiar dacă s-au înregistrat creșteri ale cifrei de afaceri pe segmentul non-food.  Cu toate acestea, vânzările din supermarketurile Carrefour au ajuns la 3,43 de miliarde de euro, după ce au crescut cu 1,1%.

Conform rezultatelor publicate în același raport, în primele 9 luni ale anului curent, vânzările grupului francez au crescut cu 1,3% ajungând la 66, 3 miliarde de euro.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,926 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Carrefour a înregistrat pe piața din România, Polonia și Turcia o cifră de afaceri de 1,16 miliarde de euro

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: