Carrefour, cel mai mare retailer european, va lansa in Franta campania „Nourri sans OGM” prin care va permite clientilor sa-si aleaga produse precum : carne de vita, de pasare, de porc, peste sau oua, ce nu au suferit modificari genetice. Informatiile vor fi trecute pe etichetele magazinelor Carrefour iar clientii vor avea optiunea de a alege si vor sti, in felul acesta, ce mananca.
Datorita unui program demarat cu mai mult de 10 ani in urma, Carrefour este azi singurul retailer ce ofera produse marca proprie ce nu contin ingrediente GMO (Genetically Modified Organism).
Aceste noi etichete, sub forma unor cercuri luminoase verzi, cu sloganul campaniei, au primit sprijinul WWF Franţa si sunt deja implementate in peste 300 de magazine apartinand grupului, intr-un efort de a aduce mai multe informatii nutritionale clientilor sai.
„Aceasta noua etichetare, va permite clienţilor nostri sa decida intr-un mod transparent daca sa cumpere sau nu produse de origine animala modificate genetic”, a explicat James McCann, director executiv al Carrefour Franta.
Potrivit unor surse Carrefour, aproape 63% dintre clientii lor ar inceta sa mai cumpere produse in cazul in care ar sti ca au cumparat si au mancat alimente modificate genetic.
Lansarea acestei campanii noi va include si distributia unui ziar si a unei reviste ce vor contine detalii despre campanie, inafara de comunicarea pe media si online, in publicatiile web specialitate.
Despre Carrefour în Franta
Carrefour are peste 5.500 de magazine in Franta si opereaza in cinci formate: hypermarket, supermarket,convenience store, hard discount si cash & carry. De 50 de ani, grupul Carrefour este partenerul a milioane de clienti, in viata de zi cu zi, oferindu-le o gama larga de produse si servicii la cele mai mici preturi. Carrefour isi asuma importante responsabilitati economice, sociale si de mediu in cadrul operatiunilor sale si se angajeaza sa furnizeze produse de inalta calitate prin care sa asigure satisfactia clientului.