Carrefour achiziționează Rue du Commerce, cel mai important comerciant online de produse non-food din Franța

Carrefour finalizează achiziția Rue du Commerce, cel mai important comerciant online de produse non-food din Franţa, 

Rue-de-Commerce

Carrefour a anunțat pe site-ul companiei că a achiziționat 100% din acţiunile retailerului online de produse non-food Rue du Commerce de la  compania Altarea Cogedim. Această achizitie este un alt pas din strategia omni-channel Carrefour din Franta, pentru beneficiul clienților săi, atât în magazine, cât și în online.

Cu aproape 5 milioane de vizitatori unici pe lună, Rue du Commerce este cel mai important comerciant online de produse non-food din Franţa, beneficiind de un brand puternic, o bază largă de clienți, o activitate puternică în zona de marketplace şi alte calităţi care sunt complementare retailerului Carrefour.

Smart TV-uri compatibile Netflix

Carrefour este cel mai mare retailer din Europa si al doilea cel mai mare retailer din lume, cu peste 380.000 de angajaţi. Având peste 12.000 de magazine, în 35 de țări, grupul a generat venituri de 100.5 miliarde €, în 2014.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,827 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Carrefour achiziționează Rue du Commerce, cel mai important comerciant online de produse non-food din Franța

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: