Carrefour se pregăteşte să stabilească o echipă internă care să îmbunătăţească controlul preţurilor în China după ce 11 dintre magazinele sale din această ţară au fost depistate suprataxând consumatorii cu preţuri false, după cum precizează China Daily. De asemenea, retailerul şi-a cerut scuze oficiale pentru pierderile cauzate clienţilor, promiţând să ramburseze de cinci ori diferenţa de preţ.
„Vom constitui un grup special de control pentru a efectua inspecţii interne privind calitatea preţului, asigurând o mai mare acoperire şi frecvenţă”, a declarat purtătorul de cuvânt Chen Bo, adăugând faptul că societatea va coopera cu inspectorii de preţ locali şi cu organismele de supraveghere, cerându-le să ofere instruire specială privind controlul calităţii preţului personalului său.
Anunţul Carrefour a sosit la scurt timp după ce Comisia de Dezvoltare Naţională şi Reformă (NRDC) a declarat constatarea de practici ilegale de stabilire a preţurilor în timpul unei inspecţii naţionale asupra unui număr de magazine. Şi în unele magazine Walmart s-a descoperit că au fost afişate preţuri inexacte. Această anchetă face parte din eforturile guvernului de a limita inflaţia pe măsură ce Festivalul Chinezesc al Primăverii se apropie.
Sursa: Planet Retail
