
Vanzarea lantului Dia deja a fost luata in considerare in 2007 de catre fostul director executiv Jose Luis Duran. Si Javier Campo, director Dia, a fost in favoarea vanzarii la acel moment, dar lucrurile nu au mai evoluat dupa ce Olofsson l-a succedat pe Duran in ianuarie 2009, nefiind de acord cu predecesorul sau. Cu afacerea evaluata la 4 miliarde de € (5.5 miliarde de $), Olofsson a declarat la momentul respectiv: “Prioritatea mea este de a repune Dia pe drumul cel bun. Este destul de frumos sa avem o “pepita” in portofoliu”.
Intre timp, Ricardo Curras, director executiv, a respins rapoartele potrivit carora Carrefour are in vedere vanzarea brandului, adaugand ca vanzarile sunt asteptate sa cresca anul acesta cu 0.5% si ca Dia urmeaza sa mai deschida inca 400 de magazine in 2011, potrivit unui raport de la just-food.com. Conform aceluiasi raport, se vrea ca Dia sa intre pe piete noi in America de sud si Europa.
Pentru a revitaliza aceasta afacere de tip discount pe piata sa natala din Franta, Carrefour isi transforma magazinele Ed in Dia din 2009. Acest program, care este bazat pe modelul magazinelor Dia din Spania (piata initiala a activitatilor Dia), este programat sa se finalizeze pana la inceputul anului 2013. In ultimile noua luni, vanzarile au scazut cu 9.2 % in magazinele Ed din Franta.



