Carrefour infirmă ieșirea de pe piața grecească

Retailerul francez Carrefour şi-a confirmat angajamentul său de a-şi menţine investiţia în Grecia, ca răspuns la zvonurile potrivit cărora ar putea ieşi de pe piaţă, conform Planet Retail. Săptămâna trecută site-ul de ştiri grec Reporternet.com a indicat faptul că retailerul va lua în considerare reducerea participaţiei de 50% din joint-venture-ul său cu Marinopulos sau poate lua în calcul chiar retragerea sa din Grecia.

În septembrie 2011, cele doua companii au făcut o majorare de capital la Carrefour Marinopoulos, potrivit Carrefour. „Această operaţiune, care vizează continuitatea susţinerii activităţilor filialei greceşti, reflectă voinţa Carrefour de a menţine investiţiile sale în această ţară”, a spus retailerul.

Vânzările nete Carrefour din Grecia, pe primele nouă luni ale anului, au scăzut cu 8%, la 1.87 miliarde de euro. La prezentarea rezultatelor sale din trimestrul al treilea, CEO-ul Lars Olofsson a anunţat o îngheţare privind expansiunea în Grecia. Până în 2013 retailerul va transforma 10 hipermarketuri Carrefour în noul concept Carrefour Planet, în loc de 14 planificate iniţial. În plus, se vor opri toate remodelelările de magazine, în ciuda planului iniţial de a remodela 23 de hypermarket-uri. Cu toate acestea, în ciuda întârzierilor, compania a indicat faptul că va continua să transforme magazinele sale de tip discount din Grecia, Dia, în magazine de tip convenience, Carrefour Express.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Carrefour infirmă ieșirea de pe piața grecească
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: