Carrefour lansează conceptul Promocash în 20 de magazine

Noul concept al Carrefour, Promocash, urmează să fie lansat în 20 de magazine în acest an, în urma testelor de succes efectuate în Lille, Macon şi Rouen, potrivit revistei franceze LSA. Noul format pune accentul pe alimentele proaspete şi pe oferta produselor non-alimentare, deţinând şi o cramă modernă.

Promocash şi-a îmbunătăţit şi oferta online, care este acum disponibilă pentru toate departamentele, şi a început să desfăşoare şi servicii drive-in.

Promocash, care operează în prezent 137 magazine cash & carry în Franţa, va deschide patru noi magazine în acest an.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Carrefour lansează conceptul Promocash în 20 de magazine
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: