Carrefour are planuri agresive de expansiune in Polonia unde intentioneaza sa deschida 200 de magazine Carrefour Express in fiecare an incepand cu 2011, in conformitate cu portalul portalspozywczy.pl.
Acest plan agresiv de expansiune va fi atins prin introducerea unui model imbunatatit de franciza. In prezent exista 60 de magazine francizate, in principal pe axa de Gdansk-Cracovia-Warszawa, dar expansiunea va acoperi toata tara, cu planuri de a extinde atat in orasele mari cat si in cele mici. „Acest lucru s-a datorat apropierii magazinelor de depozitele noastre, dar acum vrem sa dezvoltam logistica, astfel incat sa putem livra pe intreg teritoriul tarii”, a declarat Jean Anthoine, Managing Director Carrefour Polonia.
Magazinele Carrefour Express vor avea o suprafata de vanzare intre 100 si 500 de metri patrati.
Francizatii vor primi sprijin prin aranjarea si pregatirea magazinului, precum si prin finantarea de 100% a costurilor legate de IT si marketing, alaturi de ajutorul pe partea de sourcing si accesul direct la produse marca privata. Cu toate acestea, francizele vor avea „o autonomie considerabila”, cu libertatea de a alege furnizorii si de a intermedia contractele de cumparare, in timp ce Carrefour isi asuma costurile asociate cu garantarea platilor catre furnizori.
„Extinderea dinamica a retelei de franciza Carrefour Express este in curs de dezvoltare si reprezinta o directie strategica a Grupului Carrefour in Polonia”, a declarat Francois Vincent, Directorul de Dezvoltare in franciza pentru Carrefour Polonia.