Carrefour se extinde pe piața din India

Conform cotidianului Hindu Business Line, retailerul francez Carrefour va continua să se extindă pe piața indiană, în orașele Pune și Bangalore, după ce a deschis deja patru magazine în nordul țării. Până în 2013, Carrefour intenționează să pună la dispoziția clienților săi spații comericiale cu o suprafață totală de peste 300.000 de metri pătrați.

”Noile magazine vor permite companiei să-și consolideze poziția pe piața indiană de cash & carry. Terenurile au fost deja alese pentru ambele locații, iar în curând vor demara și lucrările de construcție a spațiilor comericale. Magazinele vor putea fi inaugurate la începutul lui 2013”, după cum afirmă surse din Departamentul de Dezvoltare a retailerului francez.

Aceleași surse au atras atenția asupra faptului că grupul de retail Carrefour urmărește să își dezvolte în India propria rețea de producători și distribuitori. Se pare că el dispune în prezent de aproximativ 600 de distribuitori, care oferă și exportă produse în valoare de 200 milioane de dolari, pe piața indiană.

Acestea includ, printre altele, legume proaspete și textile. Atunci când a fost contactat, Mohan Shukla, directorul de vânzări al grupului de retail francez, a refuzat să comenteze detalii legate de acest aspect.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Carrefour se extinde pe piața din India
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: