Carrefour se va concentra pe dezvoltarea francizei Ed/Dia

Directorul de Franciză al Carrefour pentru segmentul magazinelor de tip discount Ed/Dia, Christophe Bernard, a declarat că retailerul se pregăteşte să deschidă în februarie un centru de training dedicat viitorilor săi beneficiari ai francizelor. Într-un interviu acordat publicatiei Franchise Magazine, Besnard a mai spus că sesiunile de instruire vor dura şase săptămâni şi vor alterna între teorie şi practică; trei săptămâni vor fi petrecute la centrul de training, iar celelalte trei întru-un magazin.

Dintr-un total de 936 de magazine de tip discount, doar 176 sunt gestionate de deţinătorii francizelor. „Obiectivul nostru este acela de a ajunge la 250 de magazine francizate până la sfârşitul anului, adică aproximativ un sfert din reţeaua de magazine”, a spus Besnard. „Dar în principal prin recrutarea de francizeri printr-o bază de gestiune prin leasing”, a adăugat acesta. Scopul este de a permite managerilor magazinelor cu chirie să achiziţioneze afacerea după patru sau cinci ani.

Vânzările nete ale diviziei franceze de discount Ed/Dia au scăzut cu 5,6% în timpul celui de-al patrulea trimestru şi cu 8,4% în 2010.

Sursa: Planet Retail

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Carrefour se va concentra pe dezvoltarea francizei Ed/Dia
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: